Pozycjonowanie Śląsk

Pozycjonowanie stron – informacje ogólne

Pozycjonowanie stron internetowych to szereg czynności, których celem jest poprawa widoczności w wyszukiwarce Google. Ważny jest odpowiedni dobór słów kluczowych, na które witryna www ma się znaleźć na czołowej liście wyników wyszukiwania oraz kompleksowe działania on site i off site. Oferuję skuteczne pozycjonowanie stron internetowych na całym Śląsku!

Co znajdziesz w mojej ofercie?

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne jest doskonałym wyborem dla firm, które działają w obrębie konkretnego obszaru, np. miasta, powiatu, województwa. Dzięki tego typu optymalizacji możliwe jest dotarcie do potencjalnych klientów przebywających w danym miejscu, pozycjonując się na frazy z nazwą lokalizacji.

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Pozycjonowanie ogólnopolskie sprawdza się w przypadku, gdy w danej działalności lokalizacja nie ma znaczenia. Frazy nie zawierają wówczas lokalizacji – są bardziej ogólne, lecz nadal ściśle powiązane z konkretnym biznesem.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie e-commerce jest znacznie bardziej złożone niż tradycyjna optymalizacja. Warto pamiętać, że e-commerce jest przyszłościową branżą, dlatego warto postawić już teraz na skuteczne pozycjonowanie stron www, które pozwoli wyprzedzić konkurencję.

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie skupia się na wyborze długich, bardziej rozbudowanych fraz, tzw. long tail. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do klientów o konkretnych zainteresowaniach i potrzebach.

Przebieg procesu pozycjonowania strony WWW w wyszukiwarce Google

Należy pamiętać, że pozycjonowanie jest procesem. Oznacza zatem, że efekty nie będą widoczne od razu, za to będą długofalowe. Optymalizacja wymaga od specjalisty SEO wykonania wielu czynności.

Określenie strategii działań

Po pierwsze, jasno określam cel i strategię pozycjonowania. W tym celu niezbędne jest opracowanie szczegółowego planu działania oraz efektów, do jakich dążymy wspólnie z klientem.

Wybór słów kluczowych

Kolejny etap to dopasowanie fraz kluczowych, na które będzie pozycjonowana witryna www. Jest to niezbędne dla efektywnego pozycjonowania. Frazy kluczowe muszą być związane z działalnością firmy. W przypadku pozycjonowania lokalnego, uwzględnia się także jej umiejscowienie. Słowa kluczowe są dobierane przez specjalistę SEO po konsultacjach z klientem. Indywidualne podejście, sugestie klienta są niezwykle ważne.

Budowa treści

Treści powinny być zbudowane w taki sposób, aby były przystępne dla odbiorców, ale także zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek. Podczas tworzenia treści konieczne jest uwzględnienie fraz kluczowych. Teksty muszą być odpowiednio nasycone frazami kluczowymi. Drugim istotnym aspektem jest unikalność. Google ceni sobie wartościowy, unikatowy content.

Optymalizacja SEO

Optymalizacja strony internetowej musi być przeprowadzona rzetelnie, aby przyniosła oczekiwany rezultat. Witryna jest poprawiana pod kątem SEO. Pod uwagę biorę m.in. nagłówki, grafikę, teksty, opisy. Do dalszej optymalizacji SEO niezbędne są sprawdzone narzędzia – Google Analytics, Google Search Console.

Budowa popularności strony

Samo założenie strony to dopiero początek. Znaczenie ma również jej spopularyzowanie. Pozycjonowanie jest doskonałym narzędziem do budowy zaufania i zaangażowania odbiorców. Pozyskiwanie wartościowych, sprawdzonych linków prowadzących do witryny, działania content marketingowe oraz aktywne działania w social mediach to bardzo dobry pomysł.

Korzyści z pozycjonowania

Efektywne pozycjonowanie stron niesie za sobą szereg korzyści. Na co można liczyć?

Wysokie pozycje

Najważniejszy cel całego procesu pozycjonowania stron www. Osiągnięcie szczytowych pozycji jest kluczem do sukcesu każdej firmy. Minimum TOP10 to znacznie większe szanse na kontakt ze strony potencjalnych klientów

Zwiększony ruch

Wysokie pozycje sprawiają, że rośnie prawdopodobieństwo odwiedzenia strony www przez internautę. Być może stanie się on nowym, zaufanym klientem.

Większy współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji pokazuje, jaka część odwiedzających wykonała pożądane działanie, np. dokonała zakupu, zarejestrowała się w sklepie. Pozycjonowanie sprawia, że współczynnik konwersji rośnie.

Zdobycie zaufania

Pozycjonowanie stron pozwala na ukształtowanie wizerunku marki. Firma, która jest bardziej widoczna, jest bardziej godna zaufania. Jeśli zależy Ci na zbudowaniu trwałych więzi z odbiorcami, pozycjonowanie jest dla Ciebie!

Raportowanie i płatności

Niezbędnym elementem pozycjonowania stron jest raportowanie. Klient może na bieżąco uczestniczyć w rozwoju swojej witryny, otrzymując comiesięczny raport działań. Dzięki temu może mieć pewność, że specjalista SEO zna się na pozycjonowaniu stron, wykonuje rzetelnie i poprawnie szereg działań. Raport składa się z dwóch części – pierwsza to szczegółowy opis wykonanych prac, z kolei druga to efekty prac. Całość jest jasna i przejrzysta.

Do każdego klienta podchodzę indywidualnie, dlatego każda wycena jest dokonywana z osobna. Wycena jest darmowa i niezobowiązująca. Koszt działań zależy od budżetu, objętości działań, które wchodzą w skład kampanii SEO. Jeśli chodzi o pozycjonowanie strony, rozliczam się na zasadzie ryczałtu. Jest to stała, miesięczna opłata za wykonane działania. Taka forma płatności gwarantuje działania wysokiej jakości, które przekładają się na zadowalające efekty.

Ile trzeba czekać na efekty?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, kiedy będą widoczne efekty pozycjonowania. Są one zależne od szeregu czynników, m.in. konkurencyjności danej branży. Co miesiąc można jednak śledzić rezultaty, które przybliżają do założonego celu.

Jak widać, pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google to szereg czynników, które składają się na końcowy sukces. Należy wybrać specjalistę, który proces pozycjonowania traktuje kompleksowo, uwzględniając działania techniczne, content marketing, link building oraz dokładne analizy SEO. Niezbędny jest audyt strony, opracowanie strategii pozycjonowania strony, a następnie sukcesywne wdrażanie kolejnych elementów. Pozycjonowanie stron przez specjalistę to gwarancja oczekiwanych rezultatów w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Skontaktuj się ze mną

Zachęcam Cię do skontaktowania się ze mną w sprawie pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce Google. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości to chętnie pomogę i wszystko dokładnie wytłumaczę. Interesuje Cię usługa lokalna? Optymalizacja stron Śląsk? A może konkretne miasto?  Zobacz moje case studies, gdzie na pewno znajdziesz stronę, której pomogłem, a jest podobna do Twojej. Zapraszam do współpracy już dziś!

Polecane wpisy na moim blogu

Przeczytaj polecane przeze mnie wpisy na moim blogu o pozycjonowaniu

Darmowa wycena SEO

Skontaktuj się ze mną. Napisz, zadzwoń lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy. Przygotuję dla Ciebie efektywną strategię SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w wyszukiwarce Google. Zapraszam!

Telefon 605 425 932

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl

*Wysyłając formularz kontaktowy, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych w formularzu przez BR PRO - Michał Brzozowski zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2014 poz. 1182 ze zm.) w celach marketingowych obejmujących przesyłanie informacji o charakterze marketingowym drogą elektroniczną, telefoniczną lub pocztową, przy wykorzystaniu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.

*Administratorem Państwa danych osobowych jest BR PRO - Michał Brzozowski z siedzibą przy ul. Oświęcimska 11a/4; 41-902 Bytom. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: osobowe@michal-brzozowski.pl. Więcej na ten temat polityka prywatności.