Pozycjonowanie cennik. Ile kosztuje pozycjonowanie stron?
Czy pytania o pieniądze są trudne? Nie, ale odpowiedzi nie zawsze mogą być jednoznaczne. I warto wiedzieć, dlaczego. Ile kosztuje pozycjonowanie strony – forum [...]
Pozycjonowanie stron internetowych to szereg czynności, których celem jest poprawa widoczności w wyszukiwarce Google. Ważny jest odpowiedni dobór słów kluczowych, na które witryna www ma się znaleźć na czołowej liście wyników wyszukiwania oraz kompleksowe działania on site i off site. Oferuję skuteczne pozycjonowanie stron internetowych na całym Śląsku!
Pozycjonowanie lokalne jest doskonałym wyborem dla firm, które działają w obrębie konkretnego obszaru, np. miasta, powiatu, województwa. Dzięki tego typu optymalizacji możliwe jest dotarcie do potencjalnych klientów przebywających w danym miejscu, pozycjonując się na frazy z nazwą lokalizacji.
Pozycjonowanie ogólnopolskie sprawdza się w przypadku, gdy w danej działalności lokalizacja nie ma znaczenia. Frazy nie zawierają wówczas lokalizacji – są bardziej ogólne, lecz nadal ściśle powiązane z konkretnym biznesem.
Pozycjonowanie e-commerce jest znacznie bardziej złożone niż tradycyjna optymalizacja. Warto pamiętać, że e-commerce jest przyszłościową branżą, dlatego warto postawić już teraz na skuteczne pozycjonowanie stron www, które pozwoli wyprzedzić konkurencję.
Pozycjonowanie szerokie skupia się na wyborze długich, bardziej rozbudowanych fraz, tzw. long tail. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do klientów o konkretnych zainteresowaniach i potrzebach.
Należy pamiętać, że pozycjonowanie jest procesem. Oznacza zatem, że efekty nie będą widoczne od razu, za to będą długofalowe. Optymalizacja wymaga od specjalisty SEO wykonania wielu czynności.
Po pierwsze, jasno określam cel i strategię pozycjonowania. W tym celu niezbędne jest opracowanie szczegółowego planu działania oraz efektów, do jakich dążymy wspólnie z klientem.
Kolejny etap to dopasowanie fraz kluczowych, na które będzie pozycjonowana witryna www. Jest to niezbędne dla efektywnego pozycjonowania. Frazy kluczowe muszą być związane z działalnością firmy. W przypadku pozycjonowania lokalnego, uwzględnia się także jej umiejscowienie. Słowa kluczowe są dobierane przez specjalistę SEO po konsultacjach z klientem. Indywidualne podejście, sugestie klienta są niezwykle ważne.
Treści powinny być zbudowane w taki sposób, aby były przystępne dla odbiorców, ale także zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek. Podczas tworzenia treści konieczne jest uwzględnienie fraz kluczowych. Teksty muszą być odpowiednio nasycone frazami kluczowymi. Drugim istotnym aspektem jest unikalność. Google ceni sobie wartościowy, unikatowy content.
Optymalizacja strony internetowej musi być przeprowadzona rzetelnie, aby przyniosła oczekiwany rezultat. Witryna jest poprawiana pod kątem SEO. Pod uwagę biorę m.in. nagłówki, grafikę, teksty, opisy. Do dalszej optymalizacji SEO niezbędne są sprawdzone narzędzia – Google Analytics, Google Search Console.
Samo założenie strony to dopiero początek. Znaczenie ma również jej spopularyzowanie. Pozycjonowanie jest doskonałym narzędziem do budowy zaufania i zaangażowania odbiorców. Pozyskiwanie wartościowych, sprawdzonych linków prowadzących do witryny, działania content marketingowe oraz aktywne działania w social mediach to bardzo dobry pomysł.
Efektywne pozycjonowanie stron niesie za sobą szereg korzyści. Na co można liczyć?
Najważniejszy cel całego procesu pozycjonowania stron www. Osiągnięcie szczytowych pozycji jest kluczem do sukcesu każdej firmy. Minimum TOP10 to znacznie większe szanse na kontakt ze strony potencjalnych klientów
Wysokie pozycje sprawiają, że rośnie prawdopodobieństwo odwiedzenia strony www przez internautę. Być może stanie się on nowym, zaufanym klientem.
Współczynnik konwersji pokazuje, jaka część odwiedzających wykonała pożądane działanie, np. dokonała zakupu, zarejestrowała się w sklepie. Pozycjonowanie sprawia, że współczynnik konwersji rośnie.
Pozycjonowanie stron pozwala na ukształtowanie wizerunku marki. Firma, która jest bardziej widoczna, jest bardziej godna zaufania. Jeśli zależy Ci na zbudowaniu trwałych więzi z odbiorcami, pozycjonowanie jest dla Ciebie!
Niezbędnym elementem pozycjonowania stron jest raportowanie. Klient może na bieżąco uczestniczyć w rozwoju swojej witryny, otrzymując comiesięczny raport działań. Dzięki temu może mieć pewność, że specjalista SEO zna się na pozycjonowaniu stron, wykonuje rzetelnie i poprawnie szereg działań. Raport składa się z dwóch części – pierwsza to szczegółowy opis wykonanych prac, z kolei druga to efekty prac. Całość jest jasna i przejrzysta.
Do każdego klienta podchodzę indywidualnie, dlatego każda wycena jest dokonywana z osobna. Wycena jest darmowa i niezobowiązująca. Koszt działań zależy od budżetu, objętości działań, które wchodzą w skład kampanii SEO. Jeśli chodzi o pozycjonowanie strony, rozliczam się na zasadzie ryczałtu. Jest to stała, miesięczna opłata za wykonane działania. Taka forma płatności gwarantuje działania wysokiej jakości, które przekładają się na zadowalające efekty.
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, kiedy będą widoczne efekty pozycjonowania. Są one zależne od szeregu czynników, m.in. konkurencyjności danej branży. Co miesiąc można jednak śledzić rezultaty, które przybliżają do założonego celu.
Jak widać, pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google to szereg czynników, które składają się na końcowy sukces. Należy wybrać specjalistę, który proces pozycjonowania traktuje kompleksowo, uwzględniając działania techniczne, content marketing, link building oraz dokładne analizy SEO. Niezbędny jest audyt strony, opracowanie strategii pozycjonowania strony, a następnie sukcesywne wdrażanie kolejnych elementów. Pozycjonowanie stron przez specjalistę to gwarancja oczekiwanych rezultatów w naturalnych wynikach wyszukiwania.
Zachęcam Cię do skontaktowania się ze mną w sprawie pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce Google. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości to chętnie pomogę i wszystko dokładnie wytłumaczę. Interesuje Cię usługa lokalna? Optymalizacja stron Śląsk? A może konkretne miasto? Zobacz moje case studies, gdzie na pewno znajdziesz stronę, której pomogłem, a jest podobna do Twojej. Zapraszam do współpracy już dziś!
Darmowa wycena SEO
Skontaktuj się ze mną. Napisz, zadzwoń lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy. Przygotuję dla Ciebie efektywną strategię SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w wyszukiwarce Google. Zapraszam!