O mnie

Zanim się ze mną skontaktujesz, dowiedz się o mnie jeszcze więcej. Chcę, byś miał pewność, że możesz mi zaufać i powierzyć marketing internetowy swojej firmy. Poznaj moje dotychczasowe doświadczenie oraz umiejętności, które nabywałem przez lata. Mam nadzieję, że jestem osobą, której szukasz!

Swoją przygodę z marketingiem internetowym rozpocząłem w 2011 roku. Zaczęło się od tworzenia stron internetowych. Zdecydowałem się opanować obsługę jednego z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią (CMS) – Joomla!. Na początku sam uczyłem się jego działania. Korzystając z wielu książek, a także poradników internetowych, metodą prób i błędów opanowałem podstawy działania programu, dzięki czemu – z sukcesem – stworzyłem kilka stron internetowych.

W 2012 roku podjąłem decyzję o pogłębieniu swojej wiedzy i udałem się na szkolenie. Skorzystałem z oferty firmy IT&Business Training z Gliwic. W sumie odbyłem tam trzy szkolenia. Pierwszym było: kurs Joomla! podstawy. Była to bardzo dobra decyzja, ponieważ to szkolenie pokazało mi, ile rzeczy pominąłem, ucząc się Joomli! na własną rękę. Kurs zaawansowany pozwolił mi w jeszcze większym stopniu nauczyć się i poznać Joomlę!. Wtedy właśnie pomyślałem o tym, iż warto byłoby uczynić następny krok i poznać podstawy pozycjonowania. Postanowiłem zapisać się na kolejny kurs. Właściciel firmy IT&Business Training był również właścicielem agencji e-marketingowej Augere. Zamiast kursu pozycjonowania otrzymałem ofertę pracy, w której krok po kroku mogłem poznawać podstawy pozycjonowania stron internetowych.

Pracowałem w agencji Augere i firmie szkoleniowej IT&Business Training jednocześnie. W pierwszej firmie byłem odpowiedzialny za tworzenie (w Joomla!, WordPress i HTML), administrację, a także pozycjonowanie stron internetowych. Mogłem również poznać podstawy tworzenia kampanii reklamowych w Google AdWords. Jeśli natomiast chodzi o drugą firmę – to na początku byłem odpowiedzialny głównie za administrację stron z kursami internetowymi. Z biegiem czasu sam również przeprowadzałem szkolenia (Excel i Joomla!).

Nasza współpraca z Augere i IT&Business Training zakończyła się na koniec 2013 roku. Zaraz po tym skupiłem się na jeszcze większym rozwoju w kierunku marketingu internetowego. Z biegiem czasu pozyskiwałem również nowych klientów jak freelancer. Były to głównie zlecenia na tworzenie oraz pozycjonowanie stron internetowych.

Na początku września udałem się na staż (młodszy specjalista ds. pozycjonowania stron) do agencji e-marketingowej RankHouse. Odbyłem go do końca 2014 roku. Sytuacja wyglądała podobnie jak w przypadku Joomli!. Już po pierwszych dniach poznałem tu mnóstwo nowych i przydatnych rzeczy związanych z marketingiem internetowym. Następnie agencja zaproponowała mi pracę na stanowisku głównego specjalisty ds. pozycjonowania stron internetowych.

W RankHouse pracowałem do końca sierpnia 2016 roku. Czas ten wspominam bardzo dobrze. Poznałem tam wielu ciekawych i interesujących ludzi. Był to dla mnie okres ciężkiej pracy i – przede wszystkim – wytężonej nauki. Dzięki pracy w RankHouse nauczyłem się wielu bardzo ważnych i ciekawych rzeczy związanych z marketingiem internetowym i nie tylko.

Od września 2016 roku pracuję jako niezależny freelancer. Marketing internetowy – z dnia na dzień – fascynuje mnie coraz bardziej. Staram się rozwijać tak bardzo jak tylko się da: uczęszczam w kursach, czytam książki, podejmuje się coraz to większych projektów. Obecnie praca specjalisty ds. marketingu internetowego sprawia mi ogromną przyjemność i jest moją pasją.

Doświadczenie

Czas na uporządkowanie powyższych informacji. Zapoznaj się z moim doświadczeniem w formie przypominającej CV.

01.03.2013 – 31.12.2013 – praca w agencji e-marketingowej Augere.pl.

  • tworzenie stron internetowych:
    – projektowanie,
    – wdrażanie.
  • pozycjonowanie stron internetowych:
    – przeprowadzanie audytów stron WWW,
    – optymalizacja stron WWW,
    – link building,
    – pisanie tekstów SEO,
    – obsługa profesjonalnych narzędzi SEO.
  • administracja stron internetowych,
  • tworzenie i administrowanie kampanii reklamowych w Google AdWords.

01.03.2013 – 31.12.2013 – praca w firmie szkoleniowej IT&Business Training.

  • przeprowadzanie szkoleń z MS Excel – poziom podstawowy, poziom średnio zaawansowany oraz poziom zaawansowany,
  • pomoc przy tworzeniu stron internetowych związanych z szkoleniami: Joomla!, Excel,
  • tworzenie i administrowanie strony internetowej dotyczącej kursów internetowych z Joomla! – akademiajoomla.pl,
  • tworzenie instrukcji dotyczącej rozszerzeń Joomla – komponenty, moduły i dodatki.

01.09.2014 – 31.12.2014 – Staż w agencji RankHouse – Młodszy specjalista ds. pozycjonowania stron internetowych.

  • pozycjonowanie stron internetowych:
    – przeprowadzanie audytów stron WWW,
    – optymalizacja stron WWW,
    – link building,
    – pisanie tekstów SEO,
    – obsługa profesjonalnych narzędzi SEO.
  • tworzenie stron internetowych:
    – projektowanie,
    – wdrażanie.

01.01.2015 – 31.08.2016 – Praca w agencji RankHouse – Specjalista ds. pozycjonowania stron internetowych.

  • pozycjonowanie stron internetowych:
    – przeprowadzanie audytów stron WWW,
    – optymalizacja stron WWW,
    – link building,
    – tworzenie zaplecz SEO,
    – obsługa profesjonalnych narzędzi SEO,
    – zarządzanie kampaniami SEO.
  • tworzenie stron internetowych:
    – projektowanie,
    – wdrażanie.

Obecnie

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuję we własnej firmie. Aby móc dawać Ci jeszcze więcej i lepiej, szkolę się w tych samych oraz nowych dziedzinach e-marketingu.

Keyword research

Odpowiedni dobór słów kluczowych to pierwszy krok do efektywnego pozycjonowania. Pomaga mi w tym moja wiedza i specjalne narzędzia.

Audyty SEO

Zanim przystąpię do wdrażania jakichkolwiek działań, muszę wiedzieć, co, jak i kiedy to zrobić. W tym celu wykonuję precyzyjny audyt SEO.

Optymalizacja SEO

Optymalizacja to wykonanie założeń audytu SEO w praktyce. Prawidłowo przeprowadzona optymalizacja może zdziałać naprawdę wiele!

Budowa contentu

Content jest królem i nie ma w tym cienia przesady. Naturalna, unikalna i dobrze skomponowana pod kątem SEO treść to inwestycja w wysoką pozycję w Google.

Linkbuilding

Budowanie kampanii linków przychodzących bardzo wzmacnia proces pozycjonowania. Im więcej organicznych i wartościowych odnośników, tym lepiej dla pozycji!

Zaplecze SEO

Własne serwisy w formie zapleczy to ciekawe rozwiązanie. Dzięki niemu zyskujesz dodatkowe źródło contentu i linków w procesie ich komponowania.

Narzędzia SEO

Każdy dobry fachowiec korzysta z różnych narzędzi. W mojej pracy wykorzystuję te, które wspomagają SEO w różnych jego gałęziach.

Kompleksowe kampanie SEO

Przeprowadzę Cię przez świat SEO od początku do końca. Możesz liczyć na moje wsparcie w każdej usłudze we wszystkich etapach współpracy.

Nowe trendy w SEO

SEO, jak i cały marketing, to bardzo dynamiczna dziedzina. Jestem w niej na bieżąco, dużo czytam i się kształcę. Dostajesz usługi najwyższej jakości.

Tworzenie stron WWW

Strona www to wirtualna wizytówka Twojej firmy. Wiem, jak ją wykonać, by wyglądała profesjonalnie, nowocześnie.

Kampanie Google AdWords

Kampanie linków sponsorowanych to świetny sposób na wyróżnienie się w wyszukiwarce. Doskonale wspomagają pozycjonowanie!

Facebook Marketing&Ads

Bez Facebooka nie ma marketingu. Zajmuję się prowadzeniem fanpage’y oraz tworzeniem kampanii reklamowych na tym portalu.

Napisz do mnie

To nic nie kosztuje, a możesz wiele zyskać. Dobiorę indywidualne rozwiązania marketingowe dla Twojej firmy, które pomogą jej zaistnieć w Internecie. Spróbuj!

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl

Zadzwoń teraz! 605 425 932