Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie (inaczej na długi ogon – long tail) polega na wyborze konkretniejszych, bardziej rozbudowanych i szczegółowych słów kluczowych, które składają się np. z 4-5 wyrazów. Przykład? Zamiast frazy ogólnej „meble kuchenne” w pozycjonowaniu szerokim wybiera się frazy dłuższe, np. „białe meble kuchenne do zabudowy”. Dowiedz się poniżej, dla kogo jest pozycjonowanie na długi ogon oraz jakie korzyści za sobą niesie!

Dla kogo jest pozycjonowanie szerokie?

Pozycjonowanie szerokie to idealne rozwiązanie w przypadku dużych serwisów i sklepów internetowych z szerokim asortymentem.

Pozycjonowanie na długi ogon to metoda, która polecana jest przede wszystkim rozbudowanym stronom internetowym takim jak: serwisy informacyjne, portale branżowe i wortale tematyczne oraz strony z opiniami czy recenzjami. Ponadto pozycjonowanie szerokie szczególnie nadaje się do reklamowania sklepów internetowych, ponieważ tego typu strony www posiadają w swoim asortymencie produkty z nierzadko precyzyjną specyfikacją. Z tego względu każdy produkt można opisać za pomocą wielu słów kluczowych.

W dużych i znanych sklepach internetowych takich produktów jest wiele. Idąc tym tropem, może być wiele tysięcy słów kluczowych, na które warto je pozycjonować. Dlatego w tym przypadku świetnie sprawdzi się pozycjonowanie na długi ogon, podczas którego promuje się również konkretne działy, zakładki i podstrony – słowem całą zawartość witryny. W ten sposób poprawia się widoczność strony w wyszukiwarce dla dużej liczby szczegółowych fraz.

Korzyści z pozycjonowania szerokiego

Przekonaj się, że pozycjonowanie na długi ogon to rozwiązanie idealne dla Twojej działalności.

Zwiększenie współczynnika konwersji

Pozycjonowanie szerokie pozytywnie wpływa na współczynnik konwersji, ponieważ stronę odwiedzają internauci ze świadomością produktu, którego poszukują. A to wszystko już na etapie wpisywania frazy w pole wyszukiwarki Google. Stąd zwiększają się też szanse na sprzedaż.

Lepsze pozycjonowanie mniej konkurencyjnych fraz

Niszowe frazy może i mają mniej zapytań w Google, ale za to cechują się mniejszą konkurencyjnością względem fraz ogólnych. Tym samym zwiększasz szanse na TOP10. Nie musisz się też ograniczać do jednej frazy – w długim ogonie może być ich naprawdę sporo.

Niski współczynnik odrzuceń

Za pomocą fraz w pozycjonowaniu szerokim użytkownik trafia na informacje lub produkty, których szukał. Dzięki temu będziesz w stanie zatrzymać go dłuższą chwilę na swojej stronie, co pozwoli obniżyć współczynnik odrzuceń.

Dotarcie do sprecyzowanych odbiorców

Nie musisz już błądzić w czeluściach różnych grup docelowych i zastanawiać się, która będzie odpowiednia – ona sama do Ciebie przychodzi. Długie frazy wpisują konkretni użytkownicy, na których od początku Ci zależało. A to przecież przekłada się na zwiększenie zysków ze sprzedaży!

Stabilny wzrost ruchu na stronie

Dodając kolejne, szczegółowe frazy w pozycjonowaniu szerokim, nawet nie odczujesz pojedynczych spadków w pozycjach tak jak w przypadku pozycjonowania tradycyjnego. To daje poczucie stabilności w wysokich wynikach wyszukiwania w Google.

Wzrost popularności w wyszukiwarce

Ze względu na małą konkurencyjność fraz z long tail masz zwiększone szanse na osiągnięcie wysokich pozycji w Google. Dodając do tego stabilny wzrost ruchu zyskujesz popularną stronę odwiedzaną przez wielu użytkowników. W ten sposób kreujesz także markę firmy!

Cennik

Zanim się ze mną skontaktujesz, zapoznaj się z ogólnym cennikiem moich usług. Pamiętaj, że ostatecznie ustalam opłaty indywidualnie.
Pozycjonowanie lokalne

Od 500 zł / miesięcznie

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Od 500 zł / miesięcznie

Pozycjonowanie sklepów

Od 750 zł / miesięcznie

Podana cena jest kwotą netto.

Darmowa wycena

Nic nie ryzykujesz, nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać. Napisz do mnie, a dobiorę indywidualną strategię SEO dla Twojej firmy, która pomoże jej zaistnieć w Internecie. Zapraszam!

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl

Zadzwoń teraz! 605 425 932

*Wysyłając formularz kontaktowy, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych w formularzu przez BR PRO - Michał Brzozowski zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2014 poz. 1182 ze zm.) w celach marketingowych obejmujących przesyłanie informacji o charakterze marketingowym drogą elektroniczną, telefoniczną lub pocztową, przy wykorzystaniu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.

*Administratorem Państwa danych osobowych jest BR PRO - Michał Brzozowski z siedzibą przy ul. Plac Wojska Polskiego 8/54; 41-902 Bytom. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: osobowe@michal-brzozowski.pl. Więcej na ten temat polityka prywatności.