Pozycjonowanie ogólnopolskie

Jeśli w przypadku prowadzenia Twojego biznesu lokalizacja nie ma większego (lub żadnego) znaczenia, postaw na pozycjonowanie ogólnopolskie. Wówczas Twoje słowa kluczowe składają się z nazwy produktu lub usługi bez podawania nazwy miejscowości – po to, by dotrzeć do klientów, którzy znajdują się gdziekolwiek w kraju.

Dla kogo jest pozycjonowanie ogólnopolskie?

Sprawdź, czy pozycjonowanie bez względu na lokalizację pomoże Ci zmaksymalizować zyski ze sprzedaży Twoich produktów lub usług.

Pozycjonowanie ogólnopolskie sprawdzi się w przypadku 3 rodzajów przedsiębiorców: dla właścicieli sklepów internetowych, którzy sprzedają swoje produkty na cały kraj, dla prowadzących sklepy stacjonarne, które w swoim asortymencie posiadają unikatowe, rzadko występujące produkty, po które będą przyjeżdżać klienci z całej Polski oraz dla dużych firm korporacyjnych posiadających wiele oddziałów.

Pozycjonowanie ogólnopolskie umożliwia promowanie firmy lub jej produktów czy usług na szeroką skalę. Z tego względu mogą z niego skorzystać małe firmy z wielkimi aspiracjami. Ważne, by pamiętać o przemyślanej strategii SEO, która będzie prawidłowo osadzona w czasie. W tym przypadku warto zacząć od pozycjonowania lokalnego, które następnie zamieni się w pozycjonowanie ogólnopolskie albo połączyć oba rodzaje i zbadać efekty.

Korzyści z pozycjonowania ogólnopolskiego