Pozycjonowanie ogólnopolskie

Jeśli w przypadku prowadzenia Twojego biznesu lokalizacja nie ma większego (lub żadnego) znaczenia, postaw na pozycjonowanie ogólnopolskie. Wówczas Twoje słowa kluczowe składają się z nazwy produktu lub usługi bez podawania nazwy miejscowości – po to, by dotrzeć do klientów, którzy znajdują się gdziekolwiek w kraju.

Dla kogo jest pozycjonowanie ogólnopolskie?

Sprawdź, czy pozycjonowanie bez względu na lokalizację pomoże Ci zmaksymalizować zyski ze sprzedaży Twoich produktów lub usług.

Pozycjonowanie ogólnopolskie sprawdzi się w przypadku 3 rodzajów przedsiębiorców: dla właścicieli sklepów internetowych, którzy sprzedają swoje produkty na cały kraj, dla prowadzących sklepy stacjonarne, które w swoim asortymencie posiadają unikatowe, rzadko występujące produkty, po które będą przyjeżdżać klienci z całej Polski oraz dla dużych firm korporacyjnych posiadających wiele oddziałów.

Pozycjonowanie ogólnopolskie umożliwia promowanie firmy lub jej produktów czy usług na szeroką skalę. Z tego względu mogą z niego skorzystać małe firmy z wielkimi aspiracjami. Ważne, by pamiętać o przemyślanej strategii SEO, która będzie prawidłowo osadzona w czasie. W tym przypadku warto zacząć od pozycjonowania lokalnego, które następnie zamieni się w pozycjonowanie ogólnopolskie albo połączyć oba rodzaje i zbadać efekty.

Efektywne pozycjonowanie – co mnie wyróżnia?

W swojej pracy skupiam się przede wszystkim na efektywności. Robię wszystko, aby na stronę klienta dostarczyć wartościowych ruch organiczny. Stosuję przy tym maksymalnie skuteczne metody.

Data driven SEO

Bazując na metodologii data driven w procesie pozycjonowania, opieram się na realnych zestawach danych. To coś więcej niż przeczucia, przypuszczenia czy doświadczenie. To analityczne podejście do działań SEO. Wykorzystuję tę strategię działaniach on-site oraz off-site. Dzięki dokładnej analizie konkurencji, wiem jakie prace należy wykonać, jaki budżet przeznaczyć na pozycjonowanie i jaki czas będzie potrzebny na osiągnięcie określonych celów.

Content gap

Dzięki analiza content gap, jestem w stanie stwierdzić jakie luki oraz różnice w treści posiada strona klienta względem konkurencji. Używając specjalistycznych narzędzi SEO, doskonale wiem, jakich zagadnień brakuję na pozycjonowanej stronie, aby skutecznie walczyć z konkurencją. Content gap dotyczy analizy treści w obrębie całej domeny (analiza treści sprzedażowych czy analiza treści blogowych).

Quick Wins

Czyli tzw. „szybkie zwycięstwa”. Quick Wins to doskonała strategia działań SEO, która przynosi niemalże natychmiastowe efekty. Te rozwiązanie świetnie sprawdza się przede wszystkim w pozycjonowaniu ecommerce. Analizuję listę fraz, na które wyświetla się pozycjonowana stron. Szukam takich słów kluczowych, które znajdują się blisko TOP10. Wdrażam działania, a po kilku dniach frazy wskakują do TOP10. Dzięki temu dość szybko mogę udowodnić swoją skuteczność.

Data driven SEO – na czym to polega?

Opracowuje strategie SEO w oparciu o konkretne dane. Analizuje, wyciągam wnioski i wdrażam odpowiednie działania.

Analiza

  • widoczność konkurencyjnych serwisów oraz listę ich słów kluczowych,
  • architekturę informacji konkurencyjnych serwisów, 
  • stopień optymalizacji treści konkurencyjnych serwisów,
  • profil i źródło pochodzenia backlinków do konkurencyjnych serwisów.

Wnioski

  • jakie działania wykonuje konkurencja?
  • jakie działania należy wykonać, aby osiągnąć wyraźne rezultaty?
  • jaki budżet będzie potrzebny, aby wypozycjonować stronę?
  • jak długo należy będzie czekać efekty pozycjonowania?

W takim rozwiązaniu nie ma miejsca na domysły czy przypuszczenia. Przedstawiam konkretny plan działań SEO, który oparty jest o realny zestaw danych.

Korzyści z pozycjonowania ogólnopolskiego

Co zyskasz, decydując się na pozycjonowanie ogólnopolskie? Mogę Ci to powiedzieć jeszcze zanim je rozpocznę!

Większy zasięg

Nie ograniczasz się do jednego miasta, regionu, województwa czy gminy. Twoja strona www dociera do najrozmaitszych zakamarków Polski. W ten sposób budujesz zasięg, który ma wpływ na wyniki finansowe Twojego biznesu.

Zróżnicowani klienci

Twoja grupa docelowa może znajdować się wszędzie – zwłaszcza, gdy jest bardzo zróżnicowana. Teraz możesz nawiązać kontakt zarówno z 20-letnią warszawianką, jak i nieco starszą mieszkanką podwiejskiej miejscowości. Żasen klient nie poczuje się pokrzywdzony z powodu swojego miejsca zamieszkania!

Dużo większe efekty niż w przypadku pozycjonowania lokalnego

Brak ograniczeń związanych z lokalizacją daje naprawdę ogromne efekty. Co prawda możesz mieć więcej fraz do pozycjonowania odznaczających się sporą konkurencyjnością, jednak cierpliwość w tym przypadku popłaca. Sam zobaczysz!

Jest odpowiednie dla większości biznesów

Jak już wspomniałem, pozycjonowanie ogólnopolskie można stosować zarówno w przypadku dużych, jak i małych firm chcących rozwinąć swoje skrzydła. Dobrze prowadzone pozycjonowanie przyniesie oczekiwane rezultaty każdemu.

Można je łączyć z pozycjonowaniem lokalnym

Takie rozwiązanie sprawdzi się zwłaszcza w przypadku firm z wieloma oddziałami. Łączenie tych dwóch rodzajów pozycjonowania jest bezpieczne, bo potęguje efekty końcowe, a nie oddziałuje negatywnie na wyniki każdego z osobna.

Maksymalizacja dochodów

Pozycjonowanie ogólnopolskie to także wymierne korzyści. Można to zauważyć już po kilku miesiącach intensywnych działań. Wzrost sprzedaży jest trwały tak samo, jak trwałe będą pozycje, dlatego przykładam się do swojej pracy na każdym jej etapie.

Cennik

Zanim się ze mną skontaktujesz, zapoznaj się z ogólnym cennikiem moich usług. Pamiętaj, że ostatecznie ustalam opłaty indywidualnie.

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Od 500 zł / miesięcznie

Podana cena jest kwotą netto.

Darmowa wycena SEO

Skontaktuj się ze mną. Napisz, zadzwoń lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy. Przygotuję dla Ciebie efektywną strategię SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w wyszukiwarce Google. Zapraszam!

Telefon 605 425 932
E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl