Pozycjonowanie lokalne

Bądź jeszcze bliżej swoich odbiorców! Pomoże Ci w tym pozycjonowanie lokalne, czyli takie, w którym w tworzeniu słów kluczowych dodaje się do nazwy produktu lub usługi nazwę miasta, np. „pozycjonowanie Gliwice”. Lokalne pozycjonowanie pozwala reklamować się też na obszarze całego regionu, województwa, powiatu, gminy czy dzielnicy.

Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne?

Przekonaj się, czy ten rodzaj pozycjonowania będzie pasować do koncepcji Twojego biznesu.

Pozycjonowanie lokalne, jak sama nazwa wskazuje, sprawdza się w przypadku mniejszych przedsiębiorstw działających na lokalnym rynku. To proste – właściciel warsztatu samochodowego z Warszawy będzie chciał dotrzeć do klientów z Warszawy, a najlepiej z dzielnicy, w której znajduje się jego biznes. Wrocław, Poznań czy Katowice nie będą go interesować. Ponadto wysokie pozycje fraz lokalnych mogą mogą mieć znaczenie w przypadku ogólnych słów kluczowych. Oznacza to, że możesz się pojawić w wynikach wyszukiwania użytkowników, którzy wpiszą w Google słowo „warsztat samochodowy”, bez podania lokalizacji.

Pozycjonowanie lokalne jest odpowiednim rozwiązaniem także dla sieci sklepów lub oddziałów znajdujących się w różnych miastach, województwach, a nawet w państwach. Jeżeli firma posiada jedną stronę internetową, ale kilka stacjonarnych lokalizacji, to każdą z nich należy pozycjonować osobno, nie narażając witryny na utratę pozycji na frazy ogólne. Lokalne SEO kampanie projektowane są dla poprawy widoczności strony internetowej dla bardzo dobrze określonej grupy docelowej.

Efektywne pozycjonowanie – co mnie wyróżnia?

W swojej pracy skupiam się przede wszystkim na efektywności. Robię wszystko, aby na stronę klienta dostarczyć wartościowych ruch organiczny. Stosuję przy tym maksymalnie skuteczne metody.

Data driven SEO

Bazując na metodologii data driven w procesie pozycjonowania, opieram się na realnych zestawach danych. To coś więcej niż przeczucia, przypuszczenia czy doświadczenie. To analityczne podejście do działań SEO. Wykorzystuję tę strategię działaniach on-site oraz off-site. Dzięki dokładnej analizie konkurencji, wiem jakie prace należy wykonać, jaki budżet przeznaczyć na działania i jaki czas będzie potrzebny na osiągnięcie określonych celów w pozycjonowaniu lokalnym.

Content gap

Dzięki analiza content gap, jestem w stanie stwierdzić jakie luki oraz różnice w treści posiada strona klienta względem konkurencji. Używając specjalistycznych narzędzi SEO, doskonale wiem, jakich zagadnień brakuję na pozycjonowanej stronie, aby skutecznie walczyć z konkurencją. Content gap dotyczy analizy treści w obrębie całej domeny (analiza treści sprzedażowych czy analiza treści blogowych).

Quick Wins

Czyli tzw. „szybkie zwycięstwa”. Quick Wins to doskonała strategia działań SEO, która przynosi niemalże natychmiastowe efekty. Te rozwiązanie świetnie sprawdza się przede wszystkim w pozycjonowaniu ecommerce. Analizuję listę fraz, na które wyświetla się pozycjonowana stron. Szukam takich słów kluczowych, które znajdują się blisko TOP10. Wdrażam działania, a po kilku dniach frazy wskakują do TOP10. Dzięki temu dość szybko mogę udowodnić swoją skuteczność.

Data driven SEO – na czym to polega?

Opracowuje strategie SEO w oparciu o konkretne dane. Analizuje, wyciągam wnioski i wdrażam odpowiednie działania.

Analiza

  • widoczność konkurencyjnych serwisów oraz listę ich słów kluczowych,
  • architekturę informacji konkurencyjnych serwisów, 
  • stopień optymalizacji treści konkurencyjnych serwisów,
  • profil i źródło pochodzenia backlinków do konkurencyjnych serwisów.

Wnioski

  • jakie działania wykonuje konkurencja?
  • jakie działania należy wykonać, aby osiągnąć wyraźne rezultaty?
  • jaki budżet będzie potrzebny, aby wypozycjonować stronę?
  • jak długo należy będzie czekać efekty pozycjonowania?

W takim rozwiązaniu nie ma miejsca na domysły czy przypuszczenia. Przedstawiam konkretny plan działań SEO, który oparty jest o realny zestaw danych.

Korzyści z pozycjonowania lokalnego

Dowiedz się, dlaczego pozycjonowanie lokalne jest procesem, w który warto zainwestować.

Pozyskanie nowych klientów z okolicy

Nie musisz inwestować w ulotki, billboardy, akcje promocyjne angażujące wielu ludzi itp. Wystarczy pozycjonowanie lokalne, by przybliżyć Cię do osób będących Twoimi potencjalnymi klientami. Oni sami Cię znajdą – i to bez wychodzenia z domu! Wystarczy, że zadbasz o to, by Twoja strona pojawiła się w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Uzyskanie przewagi nad swoją konkurencją „po sąsiedzku”

Pojawienie się w TOP10 wyników wyszukiwania Google, a co więcej – utrzymanie się tam gwarantuje ciagły przypływ nowych klientów z okolicy. W ten sposób pozostawiasz swoją konkurencję daleko w tyle. Jesteś liderem w swojej branży!

Budowanie marki w swoim rejonie

Gdy pozycje przekładają się na wzrost liczby klientów, stajesz się w ich oczach rozpoznawalną marką. W dodatku działasz lokalnie, więc budujesz więź z osobami, które zawsze będą do Ciebie wracać, bo po prostu Cię znają i lubią. Są już kimś więcej niż tylko zwykłymi klientami – są przyjaciółmi Twojej firmy!

Większa efektywność

Osiągnięcie pozycji w TOP10 przy niskim budżecie zwiększa efektywność całego procesu. Świetnie wyniki przy Twoim niewielkim zaangażowaniu (to ja dbam o to, byś osiągnął szczyty Google) – tego po prostu trzeba spróbować!

Wzrost zysków ze sprzedaży

Wszystkie powyższe korzyści mają jeden główny cel – zysk. Podział ról jest prosty: ja pozycjonuję, Ty zarabiasz. Nie tylko otrzymujesz zwrot z inwestycji (Return On Investment), ale także dochód, który będzie dla Ciebie zadowalający.

Niski koszt dotarcia do nowych klientów

Pozycjonowanie pozwala na eliminację innych, mało skutecznych form dotarcia do klientów. To Ty pozwalasz im się znaleźć. Oszczędzasz pieniądze, które możesz przecież przeznaczyć na rozwój siebie i swojej firmy. Albo na zupełnie coś innego. Postaw na lokalne pozycjonowanie – ekspert SEO pomoże Ci wdrożyć skuteczne działania.

Cennik

Zanim się ze mną skontaktujesz, zapoznaj się z ogólnym cennikiem moich usług. Pamiętaj, że ostatecznie ustalam opłaty indywidualnie.

Pozycjonowanie lokalne

Od 500 zł / miesięcznie

Podana cena jest kwotą netto.

Polecane

Zachęcam również do odwiedzenia poniższych podstron.

Darmowa wycena SEO

Skontaktuj się ze mną. Napisz, zadzwoń lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy. Przygotuję dla Ciebie efektywną strategię SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w wyszukiwarce Google. Zapraszam!

Telefon 605 425 932

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl

*Wysyłając formularz kontaktowy, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych w formularzu przez BR PRO - Michał Brzozowski zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2014 poz. 1182 ze zm.) w celach marketingowych obejmujących przesyłanie informacji o charakterze marketingowym drogą elektroniczną, telefoniczną lub pocztową, przy wykorzystaniu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.

*Administratorem Państwa danych osobowych jest BR PRO - Michał Brzozowski z siedzibą przy ul. Oświęcimska 11a/4; 41-902 Bytom. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: osobowe@michal-brzozowski.pl. Więcej na ten temat polityka prywatności.