Pozycjonowanie lokalne

Bądź jeszcze bliżej swoich odbiorców! Pomoże Ci w tym pozycjonowanie lokalne, czyli takie, w którym w tworzeniu słów kluczowych dodaje się do nazwy produktu lub usługi nazwę miasta, np. „pozycjonowanie gliwice”. Pozycjonowanie lokalne pozwala reklamować się też na obszarze całego regionu, województwa, powiatu, gminy czy dzielnicy.

Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne?

Przekonaj się, czy ten rodzaj pozycjonowania będzie pasować do koncepcji Twojego biznesu.

Pozycjonowanie lokalne, jak sama nazwa wskazuje, sprawdza się w przypadku mniejszych przedsiębiorstw działających na lokalnym rynku. To proste – właściciel warsztatu samochodowego z Warszawy będzie chciał dotrzeć do klientów z Warszawy, a najlepiej z dzielnicy, w której znajduje się jego biznes. Wrocław, Poznań czy Katowice nie będą go interesować. Ponadto wysokie pozycje fraz lokalnych mogą mogą mieć znaczenie w przypadku ogólnych słów kluczowych. Oznacza to, że możesz się pojawić w wynikach wyszukiwania użytkowników, którzy wpiszą w Google słowo „warsztat samochodowy”, bez podania lokalizacji.

Pozycjonowanie lokalne jest odpowiednim rozwiązaniem także dla sieci sklepów lub oddziałów znajdujących się w różnych miastach, województwach, a nawet w państwach. Jeżeli firma posiada jedną stronę internetową, ale kilka stacjonarnych lokalizacji, to każdą z nich należy pozycjonować osobno, nie narażając witryny na utratę pozycji na frazy ogólne.

Korzyści z pozycjonowania lokalnego

Dowiedz się, dlaczego pozycjonowanie lokalne jest procesem, w który warto zainwestować.

Pozyskanie nowych klientów z okolicy

Nie musisz inwestować w ulotki, billboardy, akcje promocyjne angażujące wielu ludzi itp. Wystarczy pozycjonowanie lokalne, by przybliżyć Cię do osób będących Twoimi potencjalnymi klientami. Oni sami Cię znajdą – i to bez wychodzenia z domu!

Uzyskanie przewagi nad swoją konkurencją „po sąsiedzku”

Pojawienie się w TOP10 wyników wyszukiwania Google, a co więcej – utrzymanie się tam gwarantuje ciagły przypływ nowych klientów z okolicy. W ten sposób pozostawiasz swoją konkurencję daleko w tyle. Jesteś liderem w swojej branży!