Pozycjonowanie lokalne

Bądź jeszcze bliżej swoich odbiorców! Pomoże Ci w tym pozycjonowanie lokalne, czyli takie, w którym w tworzeniu słów kluczowych dodaje się do nazwy produktu lub usługi nazwę miasta, np. „pozycjonowanie gliwice”. Pozycjonowanie lokalne pozwala reklamować się też na obszarze całego regionu, województwa, powiatu, gminy czy dzielnicy.

Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne?

Przekonaj się, czy ten rodzaj pozycjonowania będzie pasować do koncepcji Twojego biznesu.

Pozycjonowanie lokalne, jak sama nazwa wskazuje, sprawdza się w przypadku mniejszych przedsiębiorstw działających na lokalnym rynku. To proste – właściciel warsztatu samochodowego z Warszawy będzie chciał dotrzeć do klientów z Warszawy, a najlepiej z dzielnicy, w której znajduje się jego biznes. Wrocław, Poznań czy Katowice nie będą go interesować. Ponadto wysokie pozycje fraz lokalnych mogą mogą mieć znaczenie w przypadku ogólnych słów kluczowych. Oznacza to, że możesz się pojawić w wynikach wyszukiwania użytkowników, którzy wpiszą w Google słowo „warsztat samochodowy”, bez podania lokalizacji.

Pozycjonowanie lokalne jest odpowiednim rozwiązaniem także dla sieci sklepów lub oddziałów znajdujących się w różnych miastach, województwach, a nawet w państwach. Jeżeli firma posiada jedną stronę internetową, ale kilka stacjonarnych lokalizacji, to każdą z nich należy pozycjonować osobno, nie narażając witryny na utratę pozycji na frazy ogólne.

Korzyści z pozycjonowania lokalnego

Dowiedz się, dlaczego pozycjonowanie lokalne jest procesem, w który warto zainwestować.

Pozyskanie nowych klientów z okolicy

Nie musisz inwestować w ulotki, billboardy, akcje promocyjne angażujące wielu ludzi itp. Wystarczy pozycjonowanie lokalne, by przybliżyć Cię do osób będących Twoimi potencjalnymi klientami. Oni sami Cię znajdą – i to bez wychodzenia z domu!

Uzyskanie przewagi nad swoją konkurencją „po sąsiedzku”

Pojawienie się w TOP10 wyników wyszukiwania Google, a co więcej – utrzymanie się tam gwarantuje ciagły przypływ nowych klientów z okolicy. W ten sposób pozostawiasz swoją konkurencję daleko w tyle. Jesteś liderem w swojej branży!

Budowanie marki w swoim rejonie

Gdy pozycje przekładają się na wzrost liczby klientów, stajesz się w ich oczach rozpoznawalną marką. W dodatku działasz lokalnie, więc budujesz więź z osobami, które zawsze będą do Ciebie wracać, bo po prostu Cię znają i lubią. Są już kimś więcej niż tylko zwykłymi klientami – są przyjaciółmi Twojej firmy!

Niski koszt dotarcia do nowych klientów

Pozycjonowanie pozwala na eliminację innych, mało skutecznych form dotarcia do klientów. To Ty pozwalasz im się znaleźć. Oszczędzasz pieniądze, które możesz przecież przeznaczyć na rozwój siebie i swojej firmy. Albo na zupełnie coś innego.

Większa efektywność

Osiągnięcie pozycji w TOP10 przy niskim budżecie zwiększa efektywność całego procesu. Świetnie wyniki przy Twoim niewielkim zaangażowaniu (to ja dbam o to, byś osiągnął szczyty Google) – tego po prostu trzeba spróbować!

Wzrost zysków ze sprzedaży

Wszystkie powyższe korzyści mają jeden główny cel – zysk. Podział ról jest prosty: ja pozycjonuję, Ty zarabiasz. Nie tylko otrzymujesz zwrot z inwestycji (Return On Investment), ale także dochód, który będzie dla Ciebie zadowalający.

Cennik

Zanim się ze mną skontaktujesz, zapoznaj się z ogólnym cennikiem moich usług. Pamiętaj, że ostatecznie ustalam opłaty indywidualnie.
Pozycjonowanie lokalne

Od 300 zł / miesięcznie

Podana cena jest kwotą netto.

Darmowa wycena

Nic nie ryzykujesz, nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać. Napisz do mnie, a dobiorę indywidualną strategię SEO dla Twojej firmy, która pomoże jej zaistnieć w Internecie. Zapraszam!

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl

Zadzwoń teraz! 605 425 932