Audyt SEO
Audyt SEO to wyczerpująca analiza strony internetowej pod kątem dopasowania do wymogów wyszukiwarki internetowej. Wysuwa konkretne wnioski i podpowiada, jak poprawić efektywność prowadzonych działań marketingowych. Jest wstępem do optymalizacji i bardzo ważnym aspektem procesu pozycjonowania.
Kiedy wykonać audyt SEO?
Zobacz, w jakich sytuacjach audyt SEO okaże się dobrym, a może i nawet koniecznym rozwiązaniem.
Najczęściej przeprowadzanym audytem jest ten przeprowadzany zaraz po zaprojektowaniu strony internetowej. Audyt w tym przypadku bierze pod lupę głównie aspekty techniczne witryny, które mogą zostać wykorzystane przy planowaniu działań marketingowych w Internecie. Audyt SEO nowo powstałej strony www wysuwa uwagi będące zgłoszeniem podstawowych problemów, np. meta znaczniki (opisy czy tytuły) lub słowa kluczowe.
Audyt SEO przeprowadza się również bezpośrednio przed rozpoczęciem pozycjonowania – to jeden z kluczowych elementów tego procesu. Ponadto często ma miejsce także w przypadku zmiany pozycjonera. Nie chodzi jednak o sprawdzenie, czy specjalista wykonywał swoją pracę dobrze, lecz o wywnioskowanie, czy prowadzona do tej pory strategia była efektywna.
Co obejmuje audyt SEO?
Zobacz, z jakich etapów składa się szczegółowy audyt SEO, który z chęcią dla Ciebie przeprowadzę.
Audyt SEO Cennik
Zanim się ze mną skontaktujesz, zapoznaj się z ogólnym cennikiem moich usług. Pamiętaj, że ostatecznie ustalam opłaty indywidualnie.
Audyt SEO
Od 1 500 zł
Podana cena jest kwotą netto.
Darmowa wycena SEO
Skontaktuj się ze mną. Napisz, zadzwoń lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy. Przygotuję dla Ciebie efektywną strategię SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w wyszukiwarce Google. Zapraszam!