Pozycjonowanie sklepów internetowych

Biznes w Sieci też wymaga pomocy w reklamie. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to wiesz, jak trudno jest dotrzeć do potencjalnych klientów – oni nie mają możliwości przypadkowego przejścia obok witryny sklepowej i szyldu. Musisz dać im się znaleźć – najlepiej za pomocą pozycjonowania sklepów internetowych!

Dla kogo jest pozycjonowanie sklepów internetowych?

Pozycjonowanie sklepów online to doskonałe rozwiązanie dla każdego właściciela tego rodzaju biznesu.

Możesz zdecydować się na pozycjonowanie sklepu internetowego bez względu na jego branżę, wielkość czy obecność na rynku. Oczywiście pozycjonowanie będzie się różnić w przypadku np. małego sklepu z niewielką liczbą produktów czy takiego rozbudowanego z ogromną liczbą kategorii, zakładek itp. Ważne, by dobrze dobrać działania skutkujące zwiększonym ruchem na stronie, współczynnikiem konwersji, a w konsekwencji – przychodami ze sprzedaży.

Pamiętaj też, że gdy prowadzisz sklep internetowy z popularnymi produktami skierowanymi do szerokiej grupy docelowej, na efekty możesz poczekać nieco dłużej niż w przypadku sklepu z wyspecjalizowanym asortymentem. Przekonasz się jednak, że warto – odpowiednie słowa kluczowe, precyzyjna optymalizacja i inne, przemyślane działania mogą zdziałać cuda.

Korzyści z pozycjonowania sklepów internetowych

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Kreowanie świadomości marki sklepu

Gdy osiągniesz szczyt Google, będziesz mieć więcej wejść do Twojego sklepu. Od tego wszystko się zaczyna – tym samym klient pozna Ciebie i Twoje produkty, a w taki sposób dowie się też innych rzeczy na temat Twojej firmy, np. nazwę czy historię. Docierasz do umysłów odbiorców, dając się zapamiętać.

Wzmocnienie pozycji w branży e-commerce

Gdy już dasz się zapamiętać, masz szansę stać się przodowym graczem w swojej branży. Pozycjonowanie to pierwszy krok do tego, by tak się właśnie stało, jednak pamiętaj, że potem musisz działać też na innych polach (np. social media), w których też Ci chętnie pomogę!

Pozyskanie wartościowego ruchu na stronie

Wybierając słowa kluczowe w pozycjonowaniu e-sklepu, postaw też na frazy z długim ogonem (o tym piszę tutaj). Dzięki temu masz pewność, że trafiają do Ciebie zdecydowani klienci, którzy generują wartościowy ruch na Twojej stronie.

Wzrost współczynnika konwersji

Pozycjonowanie sklepów internetowych pozytywnie wpływa na współczynnik konwersji, ponieważ sposoby trafiające do Ciebie przez wyszukiwarkę zwykle wiedzą, czego potrzebują i wpisują w nią konkretne hasło. Ostateczna konwersja zwykle zależy też od innych czynników, np. ceny danego produktu.

Zwiększenie liczby klientów

Wysokie pozycje = większa konwersja = więcej klientów, którzy pewnie jeszcze do Ciebie wrócą. W tym pomoże Ci zbudowana marka firmy. Widzisz, jak wszystko się ze sobą spójnie uzupełnia?

Zwiększenie zysków

To coś, na czym zależy Ci najbardziej. Moim celem jest Twój maksymalny zysk ze sprzedaży uzyskany dzięki wysokim pozycjom w Google. Razem nam się uda – Ty zapewnisz doskonałe proudukty w swoim sklepie, a ja – jego znakomitą reklamę w postaci pozycjonowania.

Cennik

Zanim się ze mną skontaktujesz, zapoznaj się z ogólnym cennikiem moich usług. Pamiętaj, że ostatecznie ustalam opłaty indywidualnie.
Pozycjonowanie sklepów

Od 750 zł / miesięcznie

Podana cena jest kwotą netto.

Darmowa wycena

Nic nie ryzykujesz, nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać. Napisz do mnie, a dobiorę indywidualną strategię SEO dla Twojej firmy, która pomoże jej zaistnieć w Internecie. Zapraszam!

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl

Zadzwoń teraz! 605 425 932