Pozycjonowanie sklepów internetowych

Biznes w Sieci też wymaga pomocy w reklamie. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to wiesz, jak trudno jest dotrzeć do potencjalnych klientów – oni nie mają możliwości przypadkowego przejścia obok witryny sklepowej i szyldu. Musisz dać im się znaleźć – najlepiej za pomocą pozycjonowania sklepów internetowych!

Dla kogo jest pozycjonowanie sklepów internetowych?

Pozycjonowanie sklepów online to doskonałe rozwiązanie dla każdego właściciela tego rodzaju biznesu.

Możesz zdecydować się na pozycjonowanie sklepu internetowego bez względu na jego branżę, wielkość czy obecność na rynku. Oczywiście pozycjonowanie będzie się różnić w przypadku np. małego sklepu z niewielką liczbą produktów czy takiego rozbudowanego z ogromną liczbą kategorii, zakładek itp. Ważne, by dobrze dobrać działania skutkujące zwiększonym ruchem na stronie, współczynnikiem konwersji, a w konsekwencji – przychodami ze sprzedaży.

Pamiętaj też, że gdy prowadzisz sklep internetowy z popularnymi produktami skierowanymi do szerokiej grupy docelowej, na efekty możesz poczekać nieco dłużej niż w przypadku sklepu z wyspecjalizowanym asortymentem. Przekonasz się jednak, że warto – odpowiednie słowa kluczowe, precyzyjna optymalizacja i inne, przemyślane działania mogą zdziałać cuda.

Efektywne pozycjonowanie – co mnie wyróżnia?

W swojej pracy skupiam się przede wszystkim na efektywności. Robię wszystko, aby na stronę klienta dostarczyć wartościowych ruch organiczny. Stosuję przy tym maksymalnie skuteczne metody.

Data driven SEO

Bazując na metodologii data driven w procesie pozycjonowania, opieram się na realnych zestawach danych. To coś więcej niż przeczucia, przypuszczenia czy doświadczenie. To analityczne podejście do działań SEO. Wykorzystuję tę strategię działaniach on-site oraz off-site. Dzięki dokładnej analizie konkurencji, wiem jakie prace należy wykonać, jaki budżet przeznaczyć na pozycjonowanie i jaki czas będzie potrzebny na osiągnięcie określonych celów.

Content gap

Dzięki analiza content gap, jestem w stanie stwierdzić jakie luki oraz różnice w treści posiada strona klienta względem konkurencji. Używając specjalistycznych narzędzi SEO, doskonale wiem, jakich zagadnień brakuję na pozycjonowanej stronie, aby skutecznie walczyć z konkurencją. Content gap dotyczy analizy treści w obrębie całej domeny (analiza treści sprzedażowych czy analiza treści blogowych).

Quick Wins

Czyli tzw. „szybkie zwycięstwa”. Quick Wins to doskonała strategia działań SEO, która przynosi niemalże natychmiastowe efekty. Te rozwiązanie świetnie sprawdza się przede wszystkim w pozycjonowaniu ecommerce. Analizuję listę fraz, na które wyświetla się pozycjonowana stron. Szukam takich słów kluczowych, które znajdują się blisko TOP10. Wdrażam działania, a po kilku dniach frazy wskakują do TOP10. Dzięki temu dość szybko mogę udowodnić swoją skuteczność.

Data driven SEO – na czym to polega?

Opracowuje strategie SEO w oparciu o konkretne dane. Analizuje, wyciągam wnioski i wdrażam odpowiednie działania.

Analiza

  • widoczność konkurencyjnych serwisów oraz listę ich słów kluczowych,
  • architekturę informacji konkurencyjnych serwisów, 
  • stopień optymalizacji treści konkurencyjnych serwisów,
  • profil i źródło pochodzenia backlinków do konkurencyjnych serwisów.

Wnioski

  • jakie działania wykonuje konkurencja?
  • jakie działania należy wykonać, aby osiągnąć wyraźne rezultaty?
  • jaki budżet będzie potrzebny, aby wypozycjonować stronę?
  • jak długo należy będzie czekać efekty pozycjonowania?

W takim rozwiązaniu nie ma miejsca na domysły czy przypuszczenia. Przedstawiam konkretny plan działań SEO, który oparty jest o realny zestaw danych.

Korzyści z pozycjonowania sklepów internetowych

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Kreowanie świadomości marki sklepu

Gdy osiągniesz szczyt Google, będziesz mieć więcej wejść do Twojego sklepu. Od tego wszystko się zaczyna – tym samym klient pozna Ciebie i Twoje produkty, a w taki sposób dowie się też innych rzeczy na temat Twojej firmy, np. nazwę czy historię. Docierasz do umysłów odbiorców, dając się zapamiętać.

Wzmocnienie pozycji w branży e-commerce

Gdy już dasz się zapamiętać, masz szansę stać się przodowym graczem w swojej branży. Pozycjonowanie to pierwszy krok do tego, by tak się właśnie stało, jednak pamiętaj, że potem musisz działać też na innych polach (np. social media), w których też Ci chętnie pomogę!

Pozyskanie wartościowego ruchu na stronie

Wybierając słowa kluczowe w pozycjonowaniu e-sklepu, postaw też na frazy z długim ogonem (o tym piszę tutaj). Dzięki temu masz pewność, że trafiają do Ciebie zdecydowani klienci, którzy generują wartościowy ruch na Twojej stronie.

Wzrost współczynnika konwersji

Pozycjonowanie sklepów internetowych pozytywnie wpływa na współczynnik konwersji, ponieważ sposoby trafiające do Ciebie przez wyszukiwarkę zwykle wiedzą, czego potrzebują i wpisują w nią konkretne hasło. Ostateczna konwersja zwykle zależy też od innych czynników, np. ceny danego produktu.

Zwiększenie liczby klientów

Wysokie pozycje = większa konwersja = więcej klientów, którzy pewnie jeszcze do Ciebie wrócą. W tym pomoże Ci zbudowana marka firmy. Widzisz, jak wszystko się ze sobą spójnie uzupełnia?

Zwiększenie zysków

To coś, na czym zależy Ci najbardziej. Moim celem jest Twój maksymalny zysk ze sprzedaży uzyskany dzięki wysokim pozycjom w Google. Razem nam się uda – Ty zapewnisz doskonałe proudukty w swoim sklepie, a ja – jego znakomitą reklamę w postaci pozycjonowania.

Cennik

Zanim się ze mną skontaktujesz, zapoznaj się z ogólnym cennikiem moich usług. Pamiętaj, że ostatecznie ustalam opłaty indywidualnie.

Pozycjonowanie e-commerce

Od 750 zł / miesięcznie

Podana cena jest kwotą netto.

Darmowa wycena SEO

Skontaktuj się ze mną. Napisz, zadzwoń lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy. Przygotuję dla Ciebie efektywną strategię SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w wyszukiwarce Google. Zapraszam!

Telefon 605 425 932

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl