Pozycjonowanie stron WWW

Pozycjonowanie stron internetowych to zbiór złożonych czynności, których wynikiem jest zdobycie jak najwyższej pozycji w Google. W efekcie Twoja strona znajduje się na czołowej liście wyników wyszukiwania. Zajmuję się pozycjonowaniem w Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach, jak i na całym Śląsku – serdecznie zapraszam do współpracy!

Cele pozycjonowania

Spójrz, jakie korzyści niesie za sobą profesjonalne pozycjonowanie.

Wysokie pozycje

To nadrzędny cel procesu pozycjonowania, który jest kluczem do kolejnych drzwi sukcesu Twojej firmy. Wysokie pozycje (minimum TOP10) to zwiększona szansa na kontakt ze strony potencjalnego klienta!

Wzrost ruchu

Za sprawą wysokich pozycji wzrasta prawdopodobieństwo, że Internauta odwiedzi Twoją stronę. Może to Twój nowy klient? Sprawimy, że na Twojej stronie będzie się działo!

Zwiększenie konwersji

Współczynnik konwersji ukazuje, jaka część Twoich odwiedzających wykonała pożądaną akcję, np. dokonała zakupu, zapisała się do newslettera czy założyła swoje konto w sklepie. Dzięki pozycjonowaniu mamy wpływ na jego wzrost!

Zdobycie zaufania

Pozycjonowanie to nie tylko wymierne korzyści. Dzięki niemu kształtujesz wizerunek swojej marki. Stajesz się bardziej widoczny = zyskujesz zaufanie. To doskonały początek trwałych więzi z odbiorcami!

Przebieg procesu pozycjonowania

Pozycjonowanie to długi i wieloetapowy proces, który wymaga od pozycjonera wykonania wielu czynności. Zobacz jakie prace wchodzą w skład moich działania:

Audyt SEO

To analiza, której zadaniem jest określenie, jakim czynnościom należy poddać stronę, aby stała się lepiej widoczna i jednocześnie bardziej ceniona przez wyszukiwarki. W efekcie uzyskiwane jest pełne kompendium wiedzy na temat prac, jakie należy rozpocząć, aby wypozycjonować daną stronę.

Wybór słów kluczowych

Wybór odpowiednich fraz stanowi kluczowy element pozycjonowania danej witryny. To często od tego etapu zależy cały sukces przedsięwzięcia. Dlatego tak ważne jest, aby słowa kluczowe zostały dobrane odpowiednio – za pomocą specjalnych narzędzi, a nie zwyczajnych przypuszczeń.

Optymalizacja strony

Tym pojęciem określa się dostosowanie strony internetowej lub poszczególnych jej elementów pod kątem zgodności z SEO. Optymalizacja serwisu dzieli się zatem na optymalizację kodu, treści oraz grafik. Prawidłowa optymalizacja pomaga odnaleźć stronę w Google, a co więcej – przekłada się na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Opracowanie i wdrożenie strategii link buildingu

Link building jest procesem długim i czasochłonnym, jednak w dalszym ciągu przynoszącym oczekiwane rezultaty. Dzięki odpowiednio stworzonym i wartościowym linkom, które prowadzą do danej strony internetowej i są tematycznie powiązanej z naszym serwisem, można zagwarantować sobie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.

Content marketing i copywriting pod SEO

Tworzenie wartościowego contentu oraz dystrybuowanie treści, która będzie wartościowa dla Google oraz dla Internautów. Oba te kanały lubią content wysokiej jakości, który jest unikalny, a także nakierowany na odpowiednie słowa kluczowe (Google) oraz spełniający potrzeby (użytkownicy). Wiemy, jak to robić!

Regularna analiza efektów i raport pozycji

Pozwala na kontrolowanie efektów pozycjonowania. Dzięki niej możliwe jest zaobserwowanie, jaki wpływ zastosowane działania mają na zmiany w ruchu wyszukiwarek. To jedno z najważniejszych działań budowania zaufania pomiędzy klientem a wykonawcą. Zestawienie pokazuje PageRank dla każdej strony oraz frazy kluczowe, z uwzględnieniem zmian pozycji w trakcie kilku weryfikacji.

Efekty

Według oficjalnego stanowiska Google, średni czas wypozycjonowania strony internetowej zamyka się w przedziale od 4 do 12 miesięcy. To duża rozpiętość – konkretniejszy czas zależy m.in. od odpowiedniego budżetu, konkurencyjności słów kluczowych oraz dobrze przemyślanych działań.

Konkurencyjność słów kluczowych

Jest ściśle związana z budżetem. Im bardziej konkurencyjne (czyli trudniejsze do pozycjonowania) frazy, tym budżet powinien być większy.

Budżet na pozycjonowanie

Jest dopasowany indywidualnie do każdego klienta. Większy budżet = więcej działań do zrealizowania, a to przekłada się na zwiększenie prawdopodobieństwa sukcesu. Najważniejsze, by znaleźć taki budżet, który będzie złotym środkiem pomiędzy kosztami, a efektami.

Przemyślane działania

Biorąc pod uwagę konkurencyjność słów kluczowych oraz maksymalnie wykorzystany budżet, zostaną skonstruowane odpowiednie działania, które pozwolą zmieścić się w określonych ramach czasowych.

Forma płatności

Jak już wspomniałem wcześniej, oczekiwane rezultaty pozycjonowania pojawią się po 4-12 miesiącach. Z tym wiążą się też odpowiednie formy płatności. Nie możesz oczekiwać wysokich pozycji w powyższym czasie od agencji, która rozlicza się jedynie za efekt. Dlaczego?

ów agencja będzie praktykować pozycjonowanie, które da chwilowe korzyści, a potem – odwrotny od zamierzonego efekt (zwykle dotyczy to metod z tzw. Black Hat SEO). Google nałoży w późniejszym czasie na Twoją stronę karę, np. w postaci filtra lub bana, a Ty będziesz stratny przez zapłacone wcześniej tymczasowe pozycje,

ów agencja, aby nie ryzykować własnym czasem i pieniędzmi, pójdzie na łatwiznę. Co to oznacza? Wybierze rozwiązania niskokosztowe oparte na pracy stażystów zamiast specjalistów oraz prostych działaniach zamiast tych rozbudowanych,

ów agencja zaproponuje ci frazy mało konkurencyjne, a więc łatwe w pozycjonowaniu (w końcu liczy się szybki efekt!). Tyle tylko, że te słowa kluczowe nie przyniosą ci żadnego zysku, bo pozycje będą chwilowe, a Ty i tak będziesz musiał za nie zapłacić.

Z tego względu rozliczam się z klientami ryczałtowo, na podstawie określonej wcześniej kwoty. To gwarancja stałych działań, ciężkiej pracy, a w rezultacie – długotrwałych efektów!

Dlaczego ja?

Nie kieruj się tylko swoimi przeczuciami – postaw na fakty. Przekonaj się, z jakich powodów warto podjąć współpracę właśnie ze mną!

Indywidualne podejście

Moja praca ma charakter indywidualny i kameralny. Dobieram konkretne działania do konkretnego klienta, bo przecież nie wszystkim te same akcje przyniosą pożądane rezultaty. Z tego względu sprawuję pieczę jednocześnie nad kilkoma, a nie kilkunastoma czy kilkudziesięcioma stronami internetowymi i poświęcam im jak najwięcej czasu. Tylko wtedy możliwe jest stałe udoskonalanie podjętych czynności oraz dostosowywanie ich do wzrastających wymagań, jakie stawiają pozycjonerom wyszukiwarki. Maksymalne skupienie = maksymalny efekt!

Rzetelność w wykonywaniu pracy

Moja myśl przewodnia jest prosta: robić coś na 100% albo wcale. Jestem profesjonalistą, a sposób wykonywania mojej pracy i jej efekty zawsze będą o tym świadczyć. Dbam o to, by mieć stały kontakt z klientami oraz na bieżąco informować ich o czynnościach, które podjąłem w ramach pozycjonowania. Korzystam z najlepszych możliwych sposobów, narzędzi, najrzetelniejszych informacji. Nie chodzę na łatwiznę i nie stawiam na półśrodki. Chcę, by obie strony były zadowolone – zarówno ja, jak i osoby, które mi zaufały.

Terminowość

Nie mam w zwyczaju spóźniania się – zarówno na umówione spotkanie, jak i z realizacją danej pracy. Uważam, że wywiązywanie się ze swoich obowiązków w terminie jest jednym z wyznaczników profesjonalizmu i wiele mówi o firmie lub jej właścicielu. Dlatego staram się określić realny czas wykonania danej usługi – w miarę moich największych możliwości. Nie obiecuję, że zrobię to zawsze wtedy, kiedy potrzebujesz – ale jak już określę termin, to się go trzymam.

Ciągła nauka i śledzenie trendów

„Jeśli nie idziesz do przodu to tak, jakbyś się cofał”. Ta myśl przyświeca mojej pracy, dlatego tak ważne jest dla mnie samodoskonalenie w zakresie e-marketingu. Biorę udział w szkoleniach prowadzonych przez największych ekspertów w branży, a także regularnie śledzę newsy i trendy w pozycjonowaniu i nie tylko. Wiedziałeś, że algorytm Google często obfituje w 200-500 poprawek? Tylko pozycjonerzy będący na bieżąco z informacjami dotyczącymi pozycjonowania są w stanie za nimi nadążyć. Ja staram się być jednym z nich.

Warto przypomnieć, że swoje usługi związane z pozycjonowaniem stron internetowych świadczę nie tylko w Bytomiu, Chorzowie oraz Gliwicach, ale również na terenie całego Śląska.

Masz pytanie odnośnie pozycjonowania stron?

Skontaktuj się ze mną już teraz!