Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron internetowych to zbiór złożonych czynności, których wynikiem jest zdobycie jak najwyższej pozycji w Google. W efekcie Twoja strona znajduje się na czołowej liście wyników wyszukiwania. Zajmuję się pozycjonowaniem w Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach, jak i na całym Śląsku – serdecznie zapraszam do współpracy!

Pnij się jeszcze wyżej

To możliwe, jeśli wybierzesz odpowiedni dla swojej firmy rodzaj pozycjonowania. Poznaj je wszystkie!

Pozycjonowanie lokalne

Idealna opcja dla lokalnych firm. Dotrzyj do swoich klientów w danej miejscowości albo województwie, pozycjonując się na frazy z nazwą lokalizacji.

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Jeśli w przypadku Twojej działalności lokalizacja nie ma znaczenia, postaw na pozycjonowanie ogólnopolskie. Wówczas fraza nie zawiera lokalizacji.

Pozycjonowanie sklepów

E-commerce to przyszłościowa branża. Wybierz profesjonalne pozycjonowanie sklepów, które jest jeszcze bardziej złożone niż to tradycyjne. Wiem, jak je robić!

Pozycjonowanie szerokie

Wybór długich, rozbudowanych fraz (long tail) w pozycjonowaniu szerokim pozwoli Ci dotrzeć do klientów o konkretnych upodobaniach.

Audyt SEO

W audycie poprzedzającym pozycjonowanie analizuję, jak dostosować Twoją stronę do wymogów Google pod kątem technicznym, graficznym czy tekstowym.

Konsultacje SEO

Potrzebujesz rzetelnego wsparcia w zakresie SEO? Możesz na mnie liczyć. Konsultacje są pierwszym krokiem do udanej współpracy i pozycjonowania z sukcesem.

Przebieg procesu pozycjonowania

Pozycjonowanie to długi i wieloetapowy proces, który wymaga od pozycjonera wykonania wielu czynności.

Każde działania marketingowe muszą mieć określony cel i strategię. Zawsze, przed rozpoczęciem pracy, określam szczegółowy plan działania i cel, do którego – wspólnie z klientem – dążymy.

Odpowiednie frazy, na które będzie pozycjonowana Twoja strona, to świetny start w efektywne pozycjonowanie. Muszą być związane bezpośrednio z działalnością firmy, a jeśli mowa o pozycjonowaniu lokalnym – także z jej umiejscowieniem. Słowa kluczowe wybieram po konsultacjach z Tobą, ponieważ Twoje sugestie są w tym przypadku bardzo ważne.

Złotym środkiem w budowaniu treści na strony internetowe i poza nią jest to, by odpowiadała zarówno odbiorcom, jak i algorytmom wyszukiwarki. Podczas jej tworzenia trzeba wziąć pod uwagę słowa kluczowe (liczy się odpowiednie, ale nie nachalne nasycenie) oraz unikalność (by uniknąć tzw. duplicate content). Google lubi wartościowy content – pamiętam o tym!

Rzetelnie wykonana optymalizacja strony www już może wiele zdziałać w kwestii wzrostu pozycji. Poprawiam ją pod kątem SEO, biorąc pod uwagę takie czynniki jak nagłówki, opisy, teksty, grafikę itd. Ważna jest również optymalizacja dalszych działań SEO. Pomagają mi w tym niezrównane narzędzia, takie jak Google Analytics czy Google Search Console.

Nie wystarczy samo założenie strony. Trzeba ją jeszcze spopularyzować! W tym pomaga oczywiście pozycjonowanie, a konkretnie taki jego etap jak pozyskiwanie sprawdzonych linków prowadzących do Twojej witryny, działania content marketingowe i aktywność w social mediach – udostępnienia, komentarze czy polubienia. Zgrabnie połączone działania mają sens!

Korzyści z pozycjonowania

Spójrz, jakie korzyści niesie za sobą profesjonalne pozycjonowanie.

Wysokie pozycje

To nadrzędny cel procesu pozycjonowania, który jest kluczem do kolejnych drzwi sukcesu Twojej firmy. Wysokie pozycje (minimum TOP10) to zwiększona szansa na kontakt ze strony potencjalnego klienta!

Wzrost ruchu

Za sprawą wysokich pozycji wzrasta prawdopodobieństwo, że Internauta odwiedzi Twoją stronę. Może to Twój nowy klient? Sprawimy, że na Twojej stronie będzie się działo!

Zwiększenie konwersji

Współczynnik konwersji ukazuje, jaka część Twoich odwiedzających wykonała pożądaną akcję, np. dokonała zakupu, zapisała się do newslettera czy założyła swoje konto w sklepie. Dzięki pozycjonowaniu mamy wpływ na jego wzrost!

Zdobycie zaufania

Pozycjonowanie to nie tylko wymierne korzyści. Dzięki niemu kształtujesz wizerunek swojej marki. Stajesz się bardziej widoczny = zyskujesz zaufanie. To doskonały początek trwałych więzi z odbiorcami!

Dlaczego ja?

Nie kieruj się tylko swoimi przeczuciami – postaw na fakty. Przekonaj się, z jakich powodów warto podjąć współpracę właśnie ze mną!

Głównym powodem, dla którego jestem najlepszym wyborem dla Twojej firmy, jest efektywność w pozycjonowaniu stron internetowych. Na bazie testów, badań, ciągłej nauki i wyciąganiu wniosków wiem, co zrobić, aby Twoja strona znalazła się wysoko w wyszukiwarce, a tym samym – zwiększył się ruch na witrynie pochodzący z Google. Nie wykonuję działań przypadkowo – dobieram je specjalnie dla Twojej strony, bo jest unikalna i jedyna w swoim rodzaju. Opracowuję plan, a potem się go trzymam. Dzięki temu pierwsze rezultaty zobaczysz już wkrótce.

Ponadto podążam za najnowszymi trendami oraz ciągle się dokształcam. Zdaję sobie sprawę z tego, jak szybko marketing internetowy idzie do przodu. Pojawiają się nowe narzędzia, metody i możliwości na polepszenie procesu pozycjonowania. Staram się nie przeoczyć żadnej z tych rzeczy – stąd na mojej półce pojawiają się nowe książki, w zakładkach – artykuły, a na ścianie – dyplomy i certyfikaty ukończenia kursów. Inwestycję w swoje umiejętności traktuję jak inwestycję w Ciebie – w końcu finalnie chodzi przecież o świadczenie usług najwyżej jakości właśnie Tobie.

Efekty

Według oficjalnego stanowiska Google, średni czas wypozycjonowania strony internetowej zamyka się w przedziale od 4 do 12 miesięcy. To duża rozpiętość – konkretniejszy czas zależy m.in. od poniższych czynników.

Konkurencyjność słów kluczowych

Jest ściśle związana z budżetem. Im bardziej konkurencyjne (czyli trudniejsze do pozycjonowania) frazy, tym budżet powinien być większy.

Budżet na pozycjonowanie

Jest dopasowany indywidualnie do każdego klienta. Większy budżet = więcej działań do zrealizowania, a to przekłada się na zwiększenie prawdopodobieństwa sukcesu. Najważniejsze, by znaleźć taki budżet, który będzie złotym środkiem pomiędzy kosztami, a efektami.

Przemyślane działania

Biorąc pod uwagę konkurencyjność słów kluczowych oraz maksymalnie wykorzystany budżet, zostaną skonstruowane odpowiednie działania, które pozwolą zmieścić się w określonych ramach czasowych.

Pamiętaj! Pomimo tego, iż pozycjonowanie jest długotrwałym procesem, to dzięki odpowiedniej strategii SEO pierwsze efekty można zobaczyć już po pierwszym miesiącu starannej pracy.

Forma płatności

Jak wygląda formalna strona współpracy ze mną? Poniżej poznasz wszelkie szczegóły.

Opłata ryczałtowa

Jak już pewnie zauważyłeś, do każdego klienta podchodzę indywidualnie – także w kwestii wynagrodzenia. Jest ono zależne od budżetu oraz objętości działań wchodzących w skład kampanii SEO. Rozliczam się na zasadzie ryczałtu, czyli stałej, miesięcznej opłatą za wykonane działania. Dlaczego? Uważam, że tylko taka forma płatności może zagwarantować wysokiej jakości działania, które przynoszą satysfakcjonujące efekty.

Raportowanie

Raportowanie to bardzo ważna część mojej pracy dla Ciebie. Chcę, byś na bieżąco uczestniczył w rozwoju swojej witryny i miał pewność, że swoje działania wykonuję rzetelnie i poprawnie. Z tego względu zawsze wysyłam comiesięczny raport składający się z dwóch części. Pierwsza to szczegółowy opis wszystkich wykonanych prac. Druga to przedstawienie efektów tych prac – czarno na białym.

Cennik

Zanim się ze mną skontaktujesz, zapoznaj się z ogólnym cennikiem moich usług. Pamiętaj, że ostatecznie ustalam opłaty indywidualnie.
Pozycjonowanie lokalne

Od 500 zł / miesięcznie

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Od 500 zł / miesięcznie

Pozycjonowanie sklepów

Od 750 zł / miesięcznie

Audyt SEO

Od 1000

Cena podana jest w kwocie netto.

Darmowa wycena

Nic nie ryzykujesz, nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać. Napisz do mnie, a dobiorę indywidualną strategię SEO dla Twojej firmy, która pomoże jej zaistnieć w Internecie. Zapraszam!

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl

Zadzwoń teraz! 605 425 932