Pozycjonowanie cennik. Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Czy pytania o pieniądze są trudne? Nie, ale odpowiedzi nie zawsze mogą być jednoznaczne. I warto wiedzieć, dlaczego. Ile kosztuje pozycjonowanie strony – forum w każdym większym serwisie internetowym zawiera takie i podobne wątki. I możemy zaryzykować twierdzenie, że trudno tam o dwie identyczne odpowiedzi. Choć nie brakuje też uogólnień.

Spis treści Ukryj

Ten artykuł dotyczy kosztów pozycjonowania, ale wszelkie działania związane z SEO, a nawet szerzej – z marketingiem – uzależnione są od bardzo różnych czynników. Cena pozycjonowania strony jest wypadkową tych czynników, zastanych warunków, konkretnych potrzeb i możliwości klienta. Dlatego z mojego przewodnika po kosztach pozycjonowania dowiesz się między innymi:

  • od czego zależy koszt pozycjonowania stron internetowych,
  • jak szybko możesz spodziewać się poprawy widoczności strony w przypadku pozycjonowania organicznego,
  • czy koszt pozycjonowania sklepu internetowego jest zawsze taki sam,
  • czy w procesie pozycjonowania wystarczy jedynie dobór odpowiednich słów kluczowych,
  • co mogą zaoferować Ci specjaliści SEO.

Pozycjonowanie strony www – ile to kosztuje

Masz stronę internetową, skonfigurowane darmowe (ale niesamowicie rozbudowane!) narzędzie Google Search Console i… no właśnie, co dalej? Jeśli interesuje Cię skuteczne pozycjonowanie, ale nie wiesz, od czego zacząć, dobrym krokiem jest nawiązanie współpracy ze specjalistą lub specjalistami. Freelancer SEO lub agencja SEO pomogą przeanalizować sytuację, zaplanować zmiany i wdrożyć rozwiązania.

Czy warto płacić za pozycjonowanie? A jeśli tak, to ile? Cennik pozycjonowania stron może być bardzo rozbudowany, ponieważ mieszczą się w nim najróżniejsze działania. Część z nich jest uniwersalna, warto wykonywać je zawsze, gdy interesuje Cię lepsza widoczność strony. Niektóre zarezerwowane są specjalnie dla konkretnych typów witryn. W przypadku SEO warto porównać oferty i wybrać taką, która wspiera Twoje cele biznesowe.

Ile kosztuje pozycjonowanie w Google

Ale cena pozycjonowania strony to trochę hasło podobne do ceny samochodu. Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? A ile kosztuje samochód? Otóż to! Wszystko zależy od tego, jaki. A później od jeszcze kilku zmiennych…

Koszt pozycjonowania w dużej mierze zależy od tego, co jest do zrobienia, jakie efekty chcesz zobaczyć – i w jakim czasie. Jeżeli chcesz osiągnąć bardzo wysoką pozycję strony na wysoce konkurencyjne frazy (ogólne, używane przez wiele podmiotów), zadanie będzie trudniejsze, bardziej wymagające. I z pewnością kosztowniejsze.

Co obejmuje cennik pozycjonowania

Zwiększenie widoczności strony to proces. Jeśli usłyszysz coś w stylu „W naszej agencji zrobimy wszystko, co potrzeba”, poproś o szczegóły, plan i sposoby mierzenia wyników.

Audyt SEO określi braki, które trzeba naprawić, ale nie jest gotową receptą na poprawę widoczności i jakości strony. Do tego potrzebujesz konkretnych działań, czyli strategii.

Gdy ja i mój zespół ekspertów pracujemy z nowymi klientami, w cenie pozycjonowania ustalamy działania jednorazowe, takie jak dobór słów kluczowych czy wprowadzenie standardów dotyczących grafiki, adresów.

Ale w celu przedstawienia oferty zarówno ja, jak i każda szanująca się agencja SEO, dywersyfikujemy działania, aby maksymalnie skoncentrować się na potrzebach konkretnego klienta. Pozycjonowanie lokalne ma swoje obostrzenia i wymagania. Pozycjonowanie sklepu internetowego musi obejmować system działań uwzględniających najważniejsze i nowe produkty, ewentualną sezonowość i tym podobne czynniki.

Pozycjonowanie stron – koszt i realne możliwości

Czy twoja strona internetowa musi wyświetlać się w wyszukiwarce wysoko na bardzo ogólne zapytanie? A może wystarczy, że do konkretnych fraz kluczowych osoba wyszukująca dołączy nazwę miejscowości, dzielnicy lub województwa?

Dobrze przygotowany audyt SEO Twojej strony pomoże Ci zobaczyć, że być może nie kierujesz swojej strony do osób, które są Twoimi potencjalnymi klientami, ponieważ traktujesz tę grupę zbyt szeroko.

Pozycjonowanie strony internetowej powinno przełożyć się na większą liczbę klientów, większe zyski. Czy wszyscy są Twoimi klientami? A może tylko rodzice małych dzieci albo właściciele rasowych kotów? Content marketing to potężne narzędzie, ale warto wybierać dokładnie to, czego potrzebujesz, i konsekwentnie realizować założenia.

Koszt pozycjonowania strony w różnych wariantach strategii

Cennik pozycjonowania to hasło, które mówi bardzo mało o realnych kosztach, jeśli nie towarzyszy mu szczegółowa lista kroków. Co będzie obejmowała optymalizacja strony? Jakie działania zostaną podjęte w oparciu o audyt i analizę konkurencji? W jak bardzo konkurencyjnej branży działa firma?

Jeśli na podstawie audytu SEO chcesz wdrożyć konkretne działania, możesz skorzystać z wiedzy i doświadczenia licznych specjalistów. Warto pamiętać, że w branży SEO liczy się know how, ale też dostęp do konkretnych narzędzi. Niektóre są darmowe, inne płatne.

Decydując się na współprace z ekspertami, możesz liczyć na to, że korzystają z technologii, która wesprze pozycjonowanie strony www i zwiększy skuteczność działań. Pomoże też zmierzyć efekty, a w niektórych przypadkach przeanalizuje działania konkurencji i zaproponuje najlepsze wzorce.

Ceny pozycjonowania strony w agencji

Specjaliści mogą zająć się w ramach pozycjonowania dosłownie wszystkim. Frazami, budową profilu linków przychodzących, regularnym dostarczaniem treści. Ty w tym czasie możesz zajmować się właściwym biznesem, kontaktem z klientami, planowaniem oferty na nadchodzący rok.

Nie opieraj się na ogólnych informacjach, które znajdziesz w internecie. Jeśli chcesz wiedzieć, ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego, z pewnością interesuje Cię Twój sklep. Zapytaj o konkret, o ofertę przygotowaną dla Ciebie. Cena pozycjonowania może znacząco się różnić – w zależności od wielkości podmiotu, branży, ilości produktów i, oczywiście, celu.

Cennik pozycjonowania stron internetowych – freelancer SEO

Lubisz pracować w oparciu o twarde dane, ale cenisz indywidualne podejście? Wielu specjalistów z branży SEO ma identyczne odczucia. Takie nastawienie szybko procentuje. Możesz stosować sprawdzone rozwiązania, ale w content marketingu warto się czymś wyróżnić; działać zgodnie z zasadami i najlepszą praktyką, ale też móc na bieżąco modyfikować założenia. To podstawowa zaleta takiej współpracy. Bez szablonów, bez sztampy.

Podobnie rzecz ma się z innymi współpracami w obrębie strony. Szukasz grafika? Z pewnością zapytasz znajomych i zrobisz research, aby porównać oferty i koszty. Najprościej, jak zawsze, wpisać w wyszukiwarce „freelancer grafik cennik”. Jeśli nie masz gotowych materiałów, taka współpraca może wesprzeć wygląd strony i sprawić, że stanie się bardziej atrakcyjna dla odbiorców.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Google samodzielnie

Koszt pozycjonowania powinien być ściśle powiązany z wynikami, które chcesz osiągnąć. Zyski oglądaj przez pryzmat nakładów – finansowych i czasowych.

Nawet, jeśli nie zlecasz działań żadnemu specjaliście z branży SEO, w cenie pozycjonowania musisz uwzględnić czas, który poświęcasz na działania w obrębie swojej strony. I zdobywania wiedzy z tej dziedziny, w darmowych źródłach dość mocno rozproszonej. W tym kontekście z pewnością nie możemy powiedzieć, że samodzielnie oznacza za darmo.

Poprawa jakości strony internetowej

Jeżeli strona internetowa działa już od jakiegoś czasu, przyda jej się audyt i ocena, czy spełnia dzisiejsze standardy. Te zmieniają się w czasie. Google nie dzieli się otwarcie wskazówkami dotyczącymi algorytmu, ale można na podstawie poszczególnych komunikatów wywnioskować, że dużą wagę przykładają do tego, by strona była responsywna, szybko się ładowała i odświeżała, a treści były jak najbardziej przyjazne odbiorcom, czyli były poprawne, miały przejrzystą strukturę i logiczny system linkowania.

Co to znaczy skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to szerokie zagadnienie. Koszt pozycjonowania różni się w zależności od konkretnych działań, które wdraża się na poszczególne strony www.

Również z tego powodu moja oferta obejmuje różne rozwiązania. Pozycjonowanie lokalne, pozycjonowanie ogólnopolskie, pozycjonowanie sklepu internetowego (e-commerce) – na podstawie wiedzy i doświadczenia proponuję metody opracowane z myślą o efektach, które klienci chcą osiągnąć.

Co to znaczy tanie pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania

Tanie pozycjonowanie to również jeden z częściej pojawiających się w kontekście SEO tematów. Napisałem o tym cały tekst na moim blogu i nigdy nie ignoruję takiego pytania.

Po pierwsze dlatego, że warto dowiedzieć się, co osoba pytająca ma dokładnie na myśli. Po drugie: efekty, jakie możemy osiągnąć dzięki pozycjonowaniu bardzo często przerastają oczekiwania potencjalnych klientów, więc warto operować konkretami.

Co, w jakiej cenie i dla podmiotu o jakim charakterze. Tysiąc złotych dla lokalnego przedsiębiorcy to nie tysiąc złotych dla dużej korporacji.

Pozycjonowanie stron cennik

Cena pozycjonowania w wyszukiwarce Google to aktualnie dla właścicieli stron wydatek niemal oczywisty. Zdają sobie sprawę, że bez serii określonych działań ich witryna nie ma szansy w wyścigu o dobre miejsce w wynikach wyszukiwania. I choć przecież sporo w biznesie zależy od elementów takich jak oferta, serwis, obsługa klienta, aby klient w ogóle dowiedział się o istnieniu firmy, musi najpierw na nią trafić.

O ile nie jest to kiosk przy wejściu do budynku, w którym mieszka lub pracuje, prawdopodobnie najkrótszą drogę do takiej firmy znajdzie w internecie.

Dlatego pozycjonowanie stron www i koszty z tym związane stają się tak popularnymi tematami. Pamiętaj jednak: cennik cennikowi nierówny. Opłacalność pewnych działań można przeanalizować dopiero z czasem, gdy pojawią się twarde dane. Kliknięcia muszą nieść ze sobą realny przyrost klientów: zapytania o ofertę, zakupy produktów, zamówienia na usługi.

Kiedy same kliknięcia i czas spędzony na stronie liczą się jako efekt końcowy? Gdy na przykład prowadzisz blog tematyczny albo stronę edukacyjną. Statystyki przydadzą się nie tylko do monitorowania wyników, wesprą Twoje starania w pozyskiwaniu ciekawych, również płatnych współprac.

Czy istnieje jednorazowe pozycjonowanie strony

To stwierdzenie padło w tym tekście już kilka razy, ale dobrze jest to podkreślić: do pozycjonowania stron nie można podchodzić jak do jednorazowych przedsięwzięć czy nawet sezonowych eventów. Tylko regularne, przemyślane, skorelowane działania mogą przynieść oczekiwane efekty. Warunki konieczne to strategia, konsekwencja w działaniu i analizowanie danych.

Jednorazowo można wykonać prace takie jak optymalizacja stałych elementów graficznych, dobór i kompresja czcionek, minifikacja arkuszy stylów (CSS).

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej w skali roku

Miesiąc, kwartał, rok. Automatycznie zbierane dane to tylko kolejne dokumenty, trzeba je analizować i wyciągać wnioski. Jeśli strategia jest skuteczna, pozycjonowanie, nawet gdy jego cena wyrażana w złotych polskich się nie zmienia, de facto maleje.

Ma to związek między innymi z tym, że skoro obrót, jaki generuje strona, się zwiększa, proporcjonalnie nakłady na SEO są coraz mniejsze.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by próbować nowych rozwiązań, wdrażać kolejne narzędzia, testować. Jeśli w budżecie pojawiają się nadwyżki, możesz zapytać o dodatkowe działania wspierające dotychczasowe kroki.

Dla kogo pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie może dotyczyć każdej strony. W swojej karierze spotkałem się ze zleceniami od małych i dużych firm, właścicieli sklepów internetowych, w tym lokalnych biznesów, które postanowiły sprzedawać swoje produkty klientom w całej Polsce.

W rozumieniu marketingu internetowego, tak samo jak fizyczny produkt czy usługę, sprzedaje się też marki osobisty i monetyzuje wiedzę. Dlatego obecność strony w wyszukiwarce jest tak istotna. Pozycjonowanie wspiera rozpoznawalność, a to z kolei waluta bezpośrednio związana z zaufaniem i popularnością. Stąd może być już bardzo blisko do skalowania zysków.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu

Wspomniany lokalny sklep chcący rozwijać sprzedaż rękodzieła dzięki wysyłkom to tylko jeden z przykładów. Zaraz obok w katalogu moich klientów znajduję diametralnie inny przykład: sklep z markową odzieżą sportową.

Charakter produktu, skala sprzedaży, cele finansowe – to wszystko czynniki, które wpływają na strategię. Do tego dobieram narzędzia, analizuję konkretny rynek i proponuję plan, który najlepiej wesprze konkretny sklep w konkretnej branży.

Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne

Na stronach większości osób i firm zajmujących się pozycjonowaniem znajdziesz z pewnością osobną zakładkę dotyczącą pozycjonowania lokalnego. I większość tych informacji będzie ograniczała się do dolnej granicy stawki. Sam również stosuję taki sposób przedstawiania cen.

Czy to podstęp? Wręcz przeciwnie. Cena wyjściowa to absolutne podstawy – działania, które zalecam wszystkim, którzy chcą osiągnąć cele w określonej kategorii. Pozycjonowanie lokalne, podobnie zresztą jak ogólnopolskie, rządzi się swoimi prawami i wymaga konkretnych metod.

Ich koszt początkowy jest mi łatwo określić, ponieważ stanowi kalkulację łączącą koszty narzędzi i czasu, jaki trzeba spędzić, aby przygotować stronę. Dlaczego cena może wzrosnąć? Z różnych powodów: rozbudowanej oferty, większej liczby materiałów eksperckich, konieczności poprawy już istniejących treści.

Koszt pozycjonowania

Część prac na stronie to zazwyczaj zwykłe porządki – usunięcie zbędnych zakładek, wydzielenie nowych, przejrzystych kategorii. Content marketing to nie tylko frazy kluczowe, bo te powinny być atrakcyjne dla odbiorcy w szerszym kontekście – w oprawie, w której pojawiają się na stronie. Te elementy będą stanowiły pierwsze wrażenie i zachętę do zgłębienia oferty.

Czytasz ten tekst, jesteś mniej więcej w połowie i być może zastanawiasz się, dlaczego nie padły jeszcze żadne konkretne kwoty. To celowy zabieg wynikający w dużej mierze z mojego wieloletniego doświadczenia. Zresztą, w kilku miejscach w tym tekście przywołuję argumenty, które idealnie wpisują się w moje podejście.

Traktuję wpisy takie jak ten jako listę dobrych praktyk połączoną z poradnikiem dotyczącym tego, co warto wybierać, na co koniecznie zwracać uwagę, jak nie popełnić błędów, nawet jeśli nie jesteś ekspertem.

Branża SEO rozrasta się razem z internetem – w bardzo szybkim tempie. I tak jak każda inna oferuje i lepsze, i gorsze rozwiązania. Dziś co prawda samo Google dba o to, by konkurencja w wyścigu o miejsce w wyszukiwarce była nieco bardziej wyrównana niż 10-12 lat temu, ale zawsze znajdzie się ktoś obiecujące mityczne złote góry. Sceptycyzm jest wskazany, bo konsekwencja wymaga być może więcej czasu i cierpliwości, ale daje też lepsze efekty.

Podkreślam w rozmowach z klientami, że pewnych rzeczy nie jesteśmy w stanie przyspieszyć, ale w długofalowych działaniach efekty mogą cieszyć równie mocno. Pozycjonowanie to element marketingu, budowania marki, pozycji na rynku, a nie okresowe zwiększenie sprzedaży i zniknięcie w czeluściach internetu niedługo potem.

Cennik pozycjonowania – jak porównywać różne propozycje

Porównanie samego kosztu miesięcznego to zdecydowanie za mało, aby wybrać najkorzystniejszą ofertę. Zwracaj uwagę na listę działań, które obiecuje Twój specjalista SEO, zakres tych działań, stopień ich dopasowania do charakteru Twojej strony internetowej.

Ważnym czynnikiem są raporty, dzięki którym możesz nawet bez specjalistycznej wiedzy przeanalizować postępy, porównując te same wskaźniki w kolejnych dokumentach.

Ze specjalistycznych pojęć kojarzysz tylko słowa kluczowe? Nic nie szkodzi. Pytaj o to, czego nie wiesz lub nie rozumiesz. Co oznacza prawidłowe opisanie zdjęć, dlaczego przyjazne adresy URL są tak istotne, jaki wpływ mają regularne publikacje na blogu na proces pozycjonowania sklepu.

Pogłębione porównanie ofert może okazać się o wiele prostsze, gdy zrozumiesz zasadność poszczególnych działań i ich faktyczny wpływ na pozycjonowanie. Które z tych metod stosuje Twoja konkurencja? Może właśnie za to warto zapłacić odrobinę więcej, na coś „podrażającego” ofertę położyć nacisk, by dogonić, a później przegonić inne firmy.

Usługi pozycjonowania stron – od czego zacząć

Bez względu na to, komu powierzysz proces pozycjonowania, absolutną podstawą jest porządny audyt strony. Koniecznie sprawdź przed zamówieniem go, co w jego ramach sprawdza ta konkretna agencja SEO i ile ten pakiet danych kosztuje.

Po powstaniu audytu SEO warto też wykonać analizę konkurencji. Strategia pozycjonowania strony internetowej nie może powstawać w oderwaniu od tego, co dzieje się na rynku lub bazować tylko na rozwiązaniach z dowolnej branży. Z jakiegoś powodu konkurencyjne firmy sprzedają, świadczą usługi, zdobywają klientów. Nie trzeba wymyślać koła na nowo. Wyróżniaj się mądrze, inspiruj dobrymi przykładami.

Audyt strony internetowej

Audyt SEO jest dokumentem, który stanowi dokładny opis stanu strony i wskazuje kierunki potrzebnych, a nawet koniecznych zmian. To z niego dowiesz się, co może być przyczyną tego, że od jakiegoś czasu spada liczba odsłon i zwyczajnie nie trafiasz z informacją o swojej ofercie do potencjalnych klientów.

Audyt sklepu internetowego

Cena pozycjonowania musi wynikać bezpośrednio z prac, które faktycznie trzeba wykonać (lub regularnie wykonywać na stronie). Audyt sklepu internetowego to spore przedsięwzięcie.

Sklepy są zwyczajnie większe od stron informacyjnych, tzw. stron-wizytówek, a nawet blogów. Analiza wymaga spojrzenia nie tylko na sam wygląd, ale też na wszystkie kwestie dotyczące doświadczeń klienta – łatwości w poruszaniu się po stronie i korzystaniu z konkretnych funkcjonalności (jak np. finalizacja zamówienia).

Ile kosztuje audyt SEO

Właśnie dlatego, że poszczególne strony mogą się tak bardzo między sobą różnić, również audyt SEO musi być dostosowany do potrzeb konkretnej witryny i jej właściciela.

Tak jak w przypadku cennika pozycjonowania stron, tak również w przypadku zlecania audytu SEO, zapytaj dokładnie, co on obejmuje. Jakie informacje uzyskasz. Porównaj oferty i zastanów się, czy zostały przygotowane z myślą o Tobie i Twojej stronie. Sprawdź, jak ja pracuję z moimi klientami – przeczytaj więcej o audytach SEO.

Pozycjonowanie stron – ile kosztuje wstępna wycena

Oferta pozycjonowania w postaci wstępnej wyceny proponowanych działań to także kwestia indywidualna i najłatwiej mówić mi za siebie. Wierzę, że cena pozycjonowania musi być uzasadniona, a pakiet usług dostosowany do strony. Oferuję darmową wycenę SEO, tłumacząc, z czego wynikają konkretne elementy i które wskaźniki można mierzyć. Określenie budżetu to tylko jeden z elementów mojej wyceny.

Pozycjonowanie – ile kosztuje pełen pakiet usług

Cennik pozycjonowania stron jest trochę jak menu w restauracji. Nie ma potrzeby zamawiania wszystkiego. Bardzo niewiele stron wdraża wszystkie możliwe działania i trudno nawet stwierdzić na pewno, że to byłoby zasadne.

Przecież nawet największe strony należące do światowych marek niekoniecznie potrzebują rozwiązań, z których korzysta – powiedzmy – spożywczy sklep osiedlowy z produktami eko. Wybierając ofertę i analizując pozycjonowanie stron, cennik filtruj przez swoje realne potrzeby.

Pozycjonowanie – koszt czy inwestycja?

Dzięki danym wszystko jest mierzalne. Konwersja może zakładać bardzo różne skutki, w zależności od potrzeb i oczekiwań konkretnego klienta. W przypadku sklepów internetowych mierzalność wydaje się oczywista. Jeśli kliknięcia kończą się zakupami, pozycjonowanie przynosi zamierzony efekt. Co z innymi przypadkami?

Niektóre strony nie oferują sprzedaży bezpośrednio w witrynie, są czysto informacyjne. Liczba odsłon dzięki pozycjonowaniu powinna wzrosnąć, ale to bez znaczenia, jeśli nie dodamy do procesu mierzenia faktycznego wzrostu klientów/przychodów.

Strategia pozycjonowania – najczęściej zadawane pytania

Nie musisz od razu wiedzieć, co to znaczy, kiedy specjalista mówi: „Opracowujemy strategię linkowania wewnętrznego”. Bo jeśli to nie ty masz ją opracowywać, nie musisz znać technicznych aspektów. Ale cena pozycjonowania, przynajmniej od pewnego momentu, nie powinna być wyższa niż przychody, które generuje strona.

Poza pytaniami o koszt klienci najczęściej wymieniają zagadnienia związane z szybkością postępów, artykuły sponsorowane, CPM (cost per mille) – koszt za tysiąc wyświetleń. W oderwaniu od siebie te hasła są mało istotne. Dopiero sprzężone ze sobą działania mogą być skuteczne.

Jak zoptymalizować koszt pozycjonowania strony internetowej

Pozycjonowanie stron www wymaga konsekwencji. Jeśli produkty w Twoim sklepie internetowym są sezonowe, nie wystarczy „odpalić” działań SEO na tydzień wcześniej przed planowanym rozpoczęciem sprzedaży. Konsekwencja popłaca.

Twórz wysokiej jakości treści, atrakcyjne dla odbiorców, czytelne dla maszyn prowadzących indeksację stron. Stwórz strategię linkowania wewnętrznego dla swojej strony lub sklepu internetowego. Znasz się na technicznych aspektach działania stron, ale pisanie nie należy do Twoich ulubionych zajęć? Nawiąż współpracę z osobą, która umie pisać pod SEO.

Ile kosztuje pozycjonowanie i jak szybko się zwraca

Optymalizacja strony jest procesem, działaniem ciągłym i powtarzalnym. W zależności od witryny, może mieć różny przebieg i zakres. Comiesięczne koszty pozycjonowania można potraktować jako inwestycję.

Ale skoro tak, w końcu powinien pojawić się zwrot z tej inwestycji. W zależności od założeń oraz wybranych metod, czas ten może się bardzo różnić. Natomiast podstawą w content marketingu jest wyznaczanie konkretnych celów i regularne sprawdzanie, jak działania SEO przybliżają nas do ich osiągniecia.

Koszt strony internetowej z pozycjonowaniem

Proces pozycjonowania strony internetowej możesz rozpocząć na różnych etapach jej działania. Zarówno budując nową stronę, jak i dysponując taką już funkcjonującą. To samo dotyczy stron-wizytówek, blogów, sklepów internetowych. Content marketing jest dziedziną obejmującą wszystkie miejsca w internecie, zatem każda strona www to materiał dla specjalistów z zakresu SEO.

Jeśli dopiero myślisz o tym, by przygotować stronę internetową Twojej firmy, warto zaplanować kilka rzeczy. Jeśli dobrze przemyślisz kwestie techniczne, organizacyjne i wdrożysz wszystko to, co kryje się pod hasłem optymalizacja strony, będziesz mieć o wiele łatwiejszą pozycję startową.

Stronę internetową zaprojektuj z uwzględnieniem wszystkich dobrych praktyk. Musi być użyteczna, czytelna, spełniać warunki dostępności. To fundament, dzięki któremu na starcie zadbasz o łatwiejsze pozycjonowanie.

Unikniesz też w przyszłości konieczności wprowadzania radyklanych poprawek, przebudowywania strony. Masz pytania związane ze zleceniem stworzenia strony? Sprawdź moją ofertę oraz cennik na tę usługę.

Zapytaj o wycenę pozycjonowania dla Twojej firmy

Bez względu na to, w jakiej działasz branży i jak teraz wygląda Twoja strona (o ile już ją masz), warto zorientować się w możliwościach.

Zanim podejmiesz decyzję o konkretnym kierunku, wyborze współpracy, rozpoznaj opcje. Widoczność strony zależy od wielu czynników. Działania SEO można rozłożyć w czasie, wdrażać na wielu polach, ale przede wszystkim: warto je zaplanować.

Zapytaj o ofertę dla Twojej strony. Oferuję Ci darmową wycenę SEO. Sprawdź, jakie sprawdzone rozwiązania mogę Ci zaproponować. Skontaktuj się ze mną!