Pozycjonowanie Tychy

Pozycjonowanie stron internetowych Tychy – informacje ogólne

Pozycjonowanie stron internetowych to mnóstwo specjalistycznych czynności, których efektem jest poprawa widoczności w wyszukiwarce Google. Po konsultacjach z klientem dobieram odpowiednie słowa kluczowe, na które jego witryna internetowa ma się znaleźć na topowych pozycjach wyników wyszukiwania. Stawiam również kompleksowe działania on-site i off-site. Gwarantuję profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych w Tychach skrojone na miarę oczekiwań.

Co znajdziesz w mojej ofercie pozycjonowania w Google?

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne warto wybrać wtedy, gdy firma działa w obrębie danego obszaru, np. miasta Tychy, powiatu, województwa. Tego typu optymalizacja strony pozwala na skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów, którzy przebywają w konkretnym rejonie, pozycjonując się na frazy wraz z nazwą lokalizacji.

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Pozycjonowanie ogólnopolskie stron internetowych to dobry wybór dla właścicieli firm, w których lokalizacja nie ma znaczenia w działalności firmy. Frazy nie zawierają wówczas lokalizacji. Dobiera się bardziej ogólne słowa kluczowe, które są powiązane z daną działalnością.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych jest bardziej złożone i czasochłonne niż tradycyjne pozycjonowanie witryn. Warto pamiętać o tym, że e-commerce jest przyszłościową branżą, dlatego konieczne jest wybranie skutecznego specjalisty SEO, który pomoże wyprzedzić konkurencję.

Pozycjonowanie szerokie

Szerokie pozycjonowanie strony internetowej opiera się na wyborze dłuższych, bardziej rozbudowanych fraz, tzw. long tail, czyli fraz z długiego ogona. Dzięki pozycjonowaniu szerokiemu możliwe jest dotarcie do klientów o sprecyzowanych potrzebach.

Przebieg procesu pozycjonowania

Pozycjonowanie stron WWW to proces długofalowy. Efekty nie będą widoczne od razu, za to będą one procentować przez długi czas. Jak przebiega cały proces?

Określenie strategii działań

Pierwszym krokiem jest jasno określony cel i przygotowanie strategii pozycjonowania. Szczegółowy plan działania oraz cele, do których dążymy wspólnie z klientem, uwzględniając jego indywidualne potrzeby, przekładają się na końcowy sukces.

Dobór słów kluczowych

Kolejny krok to dopasowanie fraz kluczowych, na które będzie pozycjonowana strona internetowa klienta. Jest to konieczne działanie dla skutecznego pozycjonowania. Jeśli chodzi o pozycjonowanie lokalne, uwzględnia się lokalizację firmy.

Budowa treści

Wysokiej jakości teksty są niezbędne, jeśli chodzi o efektywne pozycjonowanie. Muszą być one zbudowane w taki sposób, aby były użyteczne dla odbiorców, ale także zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek.

Optymalizacja SEO

Strony internetowe są poprawiane pod kątem SEO według wytycznych. Pod uwagę brane są m.in. nagłówki, grafika, teksty, opisy. Do dalszej optymalizacji SEO używa się sprawdzonych narzędzi – Google Analytics, Google Search Console.

Budowa popularności strony WWW

Stworzenie strony to dopiero pierwszy krok w drodze do sukcesu. Ogromne znaczenie ma również jej wypromowanie. Pozycjonowanie jest idealnym narzędziem do budowy zaufania oraz zaangażowania wśród odbiorców.

Korzyści z pozycjonowania stron WWW

Profesjonalne, odpowiednio przemyślane pozycjonowanie strony WWW niesie za sobą wiele korzyści. Do plusów optymalizacji stron można zaliczyć:

Wysokie pozycje

To najistotniejszy cel całego procesu pozycjonowania stron internetowych. Szczytowe pozycje w wynikach wyszukiwania przekładają się na sukces każdej firmy. Topowe pozycje to dużo większe szanse na kontakt ze strony potencjalnych klientów.

Zwiększony ruch

Wzrasta również prawdopodobieństwo odwiedzenia strony internetowej przez osobę zainteresowaną Twoimi usługami czy produktami. Być może internauta stanie się rzetelnym, zaufanym klientem.

Większy współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji pokazuje, jaka część odwiedzających witrynę wykonała pożądane działanie, np. dokonała zakupu. Optymalizacja strony internetowej to wyższy współczynnik konwersji.

Zdobycie zaufania

Warto pamiętać, że firma, która jest bardziej widoczna w sieci, jest automatycznie postrzegana jako bardziej godna zaufania. Jeśli zależy Ci na zbudowaniu trwałych więzi z potencjalnymi klientami, optymalizacja stron jest odpowiednim wyborem!

Raportowanie i płatności

Profesjonalne pozycjonowanie stron nie może istnieć bez regularnego raportowania. Klient na bieżąco uczestniczy w rozwoju swojej strony, otrzymując comiesięczny raport z przeprowadzonych działań. Składa się on z dwóch części – pierwsza część zawiera dokładny opis wykonanych prac, z kolei druga przedstawia efekty prac. Całość jest przejrzysta i zrozumiała dla klienta.

Za każdym razem wycena jest dokonywana z osobna ze względu na to, że cenię sobie indywidualne podejście. Wycena jest darmowa i niezobowiązująca. Koszt działań SEO zależy m.in. od budżetu, objętości działań, które wchodzą w skład całościowej kampanii. Z klientem rozliczam się na zasadzie ryczałtu. Ryczałt jest stałą, miesięczną opłatą za wykonanie umówionych działań. Taka forma płatności to wysokiej jakości działania, które przynoszą zadowalające efekty.

Ile trzeba czekać na efekty?

Kiedy będą widoczne efekty SEO optymalizacji? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Rezultaty są zależne od kilku czynników, m.in. konkurencyjności danej branży. Co miesiąc można jednak śledzić efekty, które przybliżają do założonego celu.

Skontaktuj się ze mną

Chcesz znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania? Zależy Ci na wysokiej widoczności w wyszukiwarce Google? Usługi SEO to coś czego potrzebujesz! Zachęcam Cię zatem do kontaktu ze mną w sprawie pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce Google.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, chętnie pomogę i wszystko precyzyjnie wytłumaczę. Zapraszam do współpracy już dziś – postaw na pozycjonowanie stron internetowych Tychy!