Case study: roletypremium.pl

Pozycjonowanie lokalne
Case Study Rolety Premium

Informacje ogólne

  • Firma: Rolety Premium
  • Charakterystyka: Firma zajmujący się montażem rolet, plis i moskitier na terenie Warszawy i pobliskich miejscowości
  • Domena: roletypremium.pl (rejestracja: 2017 rok)
  • Początek współpracy: Grudzień 2018

Opis problemu

Główny problem: brak widoczności strony w wyszukiwarce Google. Mimo tego, iż strona posiadała określoną liczbę słów kluczowych w TOP50 to jej widoczność fraz w TOP3 i TOP10 była na bardzo niskiem poziomie.

W momencie nawiązywania naszej współpracy domena roletypremium.pl funkcjonowała w Internecie od kilkunastu miesięcy. Sama strona miała mnóstwo błędów w zakresie optymalizacji SEO. Domena była stosunkowo młoda i mimo wcześniejszych działań związanych z linkbuildingiem miała bardzo słabe parametry.

Zakres wykonanych działań

Do zakresu moich obowiązków należało przygotowanie i wdrożenie kompleksowej strategii SEO.

Lista wykonanych działań:

  • Research słów kluczowych
  • Audyt SEO
  • Optymalizacja treści
  • Optymalizacja SEO
  • Optymalizacja data-driven SEO
  • Zaplanowanie i wdrożenie strategii contentowej
  • Zaplanowanie i wdrożenie strategii linkbuildingu

Efekty

Rolety Premium Plisy
Rolety Premium
Senuto roletypremium top 3
Senuto roletypremium top 10
Senuto roletypremium top 50

Podsumowanie

Efekty pozycjonowania są bardzo wyraźne. Na wykresach Senuto.com zaznaczyłem początek rozpoczęcia współpracy, aby dokładnie zobrazować jak wyszukiwarka Google reagowała na podjęte przeze mnie działania SEO i linkbuildingu. Obecnie strona notuje regularne i stałe wzrosty widoczności dla fraz w TOP3, TOP10 i TOP50.

Efekty naszej współpracy są również bardzo wyraźne na wykresach w Google Search Console oraz Google Analytics, ale ich z wiadomych względów udostępnić nie mogę.

Biorąc pod uwagę fakt, iż domena była stosunkowo świeża, a konkurencja ogromna (firm podobnych do firmy mojego klienta jest w Warszawie i okolicach przynajmniej kilkadziesiąt + dodatkowo działają one w zakresie pozycjonowania od długich lat) to uważam, osiągnięte wyniki za bardzo dobre.

Szukasz wsparcia w zakresie pozycjonowania swojej strony? W zależności od celów biznesowych klienta, audyt SEO powinien obejmować pogłębione w różnym stopniu elementy takie jak: baza słów kluczowych, analiza widoczności w wynikach wyszukiwania, analiza konkurencji.

Przygotowując zestawienie korzystam z kilkunastu różnych narzędzi, między innymi wspominanego tutaj Senuto. Cennik działań również uzależniony jest od zakresu prac, na które zdecyduje się klient.

Darmowa wycena SEO

Skontaktuj się ze mną. Napisz, zadzwoń lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy. Przygotuję dla Ciebie efektywną strategię SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w wyszukiwarce Google. Zapraszam!

Telefon 605 425 932

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl