Pozycjonowanie Bytom

Pozycjonowanie stron Bytom – informacje ogólne

Pozycjonowanie witryn internetowych to wiele czynności, których celem jest poprawa widoczności w wyszukiwarce Google. Znaczenie ma odpowiedni dobór słów kluczowych, na które witryna internetowa ma się znaleźć na szczytowej pozycji wyników wyszukiwania oraz kompleksowe działania on-site i off-site. Oferuję skuteczne, profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych w Bytomiu.

Co znajdziesz w mojej ofercie pozycjonowania w Google?

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to doskonały wybór dla firm, które działają w obrębie konkretnego obszaru, np. miasta, powiatu, województwa. Dzięki tego typu optymalizacji strony możliwe jest dotarcie do potencjalnych klientów, którzy przebywają w danym miejscu, pozycjonując się na frazy wraz z nazwą lokalizacji.

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Ogólnopolskie pozycjonowanie stron internetowych sprawdza się wtedy, gdy w działalności firmy lokalizacja nie ma znaczenia. Frazy nie zawierają w takim przypadku lokalizacji – są bardziej ogólne, ale nadal bezpośrednio powiązane z konkretnym biznesem.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie e-sklepów jest dużo bardziej złożone niż tradycyjna optymalizacja. Warto pamiętać, że e-commerce jest przyszłościową branżą, dlatego należy postawić na skuteczne pozycjonowanie witryn www, które pozwoli wyprzedzić konkurencję.

Pozycjonowanie szerokie

Szerokie pozycjonowanie strony internetowej skupia się na wyborze dłuższych, bardziej rozbudowanych fraz, tzw. long tail, czyli fraz z długiego ogona. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do klientów o konkretnych potrzebach.

Przebieg procesu pozycjonowania

Pozycjonowanie to długofalowy proces. Oznacza zatem, że efekty nie będą widoczne od razu, za to będą procentować przez długi czas. Optymalizacja wymaga od specjalisty ds. SEO wykonania wielu czynności.

Sprecyzowanie strategii działań

Po pierwsze, jasno określam cel i przygotowuję strategię pozycjonowania. Niezbędne jest opracowanie szczegółowego planu działania oraz celów, do jakich dążymy wspólnie z klientem, uwzględniając jego potrzeby.

Dobór słów kluczowych

Kolejny etap to dopasowanie fraz kluczowych, na które będzie pozycjonowana strona www. Jest to konieczne działanie dla efektywnego pozycjonowania. Frazy kluczowe muszą być związane z profilem firmy. W przypadku pozycjonowania lokalnego, uwzględnia się także jej lokalizację. Słowa kluczowe dopasowane są przez specjalistę SEO po konsultacjach z klientem.

Budowa treści

Optymalizacja stron nie może się obejść bez wysokiej jakości tekstów. Treści muszą być zbudowane w taki sposób, aby były zrozumiałe dla odbiorców, ale także odpowiednio zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek. Podczas tworzenia treści konieczne jest uwzględnienie słów kluczowych. Teksty muszą być odpowiednio nasycone konkretnymi frazami kluczowymi. Drugim istotnym aspektem jest unikalność. Google ceni sobie wartościowy, unikatowy content.

Optymalizacja SEO

Korzystając z usługi optymalizacji, należy oczekiwać, że będzie ona przeprowadzona rzetelnie. Strona www jest poprawiana pod kątem SEO. Pod uwagę brane są m.in. nagłówki, grafikę, teksty, opisy. Do dalszej optymalizacji SEO konieczne są sprawdzone narzędzia – Google Analytics, Google Search Console.

Budowa popularności strony

Samo założenie strony nie wystarczy, aby odnieść sukces. Ogromne znaczenie ma również jej spopularyzowanie. Pozycjonowanie jest doskonałym narzędziem do budowy zaufania, a także zaangażowania odbiorców. Pozyskiwanie wartościowych, sprawdzonych linków prowadzących do witryny, profesjonalne działania content marketingowe oraz aktywne działania w social mediach to konieczność.

Korzyści z pozycjonowania

Skuteczne pozycjonowanie strony WWW niesie za sobą szereg korzyści. Do zalet optymalizacji stron można zaliczyć:

Wysokie pozycje

Najważniejszy cel całego procesu pozycjonowania strony to szczytowe pozycje w wynikach wyszukiwania. Osiągnięcie wysokich pozycji jest kluczem do sukcesu każdej firmy. Przekładają się one na znacznie większe szanse na kontakt ze strony potencjalnych klientów.

Zwiększony ruch

Wysokie pozycje sprawiają, że rośnie prawdopodobieństwo odwiedzenia strony www przez osobę zainteresowaną Twoimi usługami czy produktami. Być może internauta stanie się nowym, zaufanym klientem.

Większy współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji ukazuje, jaka część odwiedzających wykonała pożądane działanie, np. zalogowała się w sklepie, kupiła produkt. Pozycjonowanie strony internetowej sprawia, że współczynnik konwersji rośnie.

Zdobycie zaufania

Pozycjonowanie stron pozwala na skuteczne kształtowanie wizerunku marki. Firma, która jest bardziej widoczna w sieci, jest postrzegana jako bardziej godna zaufania. Jeśli zależy Ci na zbudowaniu trwałych więzi z odbiorcami, optymalizacja stron jest dla Ciebie!

Raportowanie i płatności

Niezbędnym elementem pozycjonowania stron jest regularne raportowanie. Klient może na bieżąco uczestniczyć w rozwoju swojej strony, otrzymując comiesięczny raport z wykonanych działań. Dzięki temu ma pewność, że specjalista SEO zna się na pozycjonowaniu stron, wykonuje rzetelnie i poprawnie określone działania. Raport składa się z dwóch części – pierwsza zawiera szczegółowy opis wykonanych prac, z kolei druga to efekty prac. Całość jest jasna i zrozumiała.

Do każdego klienta podchodzę indywidualnie, dlatego za każdym razem wycena jest dokonywana z osobna. Jest ona darmowa i niezobowiązująca. Koszt działań zależy od budżetu, objętości działań, które wchodzą w skład strategii SEO. Jeśli chodzi o optymalizację strony, rozliczam się na zasadzie ryczałtu. Jest to stała, miesięczna opłata za wykonanie umówionych działań. Taka forma płatności przekłada się na działania wysokiej jakości, które przynoszą zadowalające efekty.

Ile trzeba czekać na efekty?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, kiedy będą widoczne efekty SEO pozycjonowania. Są one zależne od wielu czynników, m.in. konkurencyjności danej branży. Co miesiąc można jednak śledzić rezultaty, które przybliżają do założonego celu.

Skontaktuj się ze mną

Zachęcam Cię do skontaktowania się ze mną w sprawie pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce Google. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości to chętnie pomogę i wszystko dokładnie wytłumaczę. Zapraszam do współpracy już dziś.

Polecane wpisy na moim blogu

Przeczytaj polecane przeze mnie wpisy na moim blogu o pozycjonowaniu

Darmowa wycena SEO

Skontaktuj się ze mną. Napisz, zadzwoń lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy. Przygotuję dla Ciebie efektywną strategię SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w wyszukiwarce Google. Zapraszam!

Telefon 605 425 932
E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl