Pozycjonowanie Zabrze

Pozycjonowanie stron internetowych Zabrze – informacje ogólne

Na pozycjonowanie stron internetowych składa się mnóstwo rozmaitych czynności, których efektem jest poprawa widoczności w wyszukiwarce Google.

Bardzo duże znaczenie ma prawidłowy dobór fraz kluczowych, na które strona internetowa ma się znaleźć na topowych pozycjach wyników wyszukiwania oraz synergia działań on-site i off-site.

Oferuję rzetelne pozycjonowanie stron internetowych w Zabrzu, które będzie skrojone na miarę oczekiwań.

Co znajdziesz w mojej ofercie pozycjonowania w Google?

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to propozycja szczególnie dla firm, które działają w obrębie danego obszaru, np. miasta Zabrze, powiatu, województwa. Tego typu optymalizacja strony i jej pozycjonowanie umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów, którzy przebywają w obrębie danego regionu, pozycjonując się na frazy wraz z nazwą lokalizacji. Dlatego usługa pozycjonowania lokalnego to bardzo ważna część Twojego biznesu.

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Pozycjonowanie ogólnopolskie stron internetowych sprawdzi się wtedy, gdy lokalizacja nie ma znaczenia dla działalności firmy. Frazy kluczowe nie zawierają wówczas lokalizacji. Dobierane zostają bardziej ogólne słowa kluczowe, ale nadal są one ściśle powiązane z konkretnym biznesem.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych jest dużo bardziej złożone niż tradycyjne pozycjonowanie witryn. Warto pamiętać, że e-commerce jest niezwykle przyszłościową branżą, dlatego konieczne jest wybranie skutecznego pozycjonowania witryn www, które pozwoli w porę wyprzedzić konkurencję.

Pozycjonowanie szerokie

Szerokie pozycjonowanie strony internetowej skupia się na wyborze dłuższych, nieco bardziej rozbudowanych fraz, tzw. long tail, czyli słów z długiego ogona. Przekłada się na dotarcie do klientów o konkretnych potrzebach.

Przebieg procesu pozycjonowania

Pozycjonowanie stron internetowych to proces długofalowy. Oznacza to, że efekty nie będą widoczne natychmiastowo, lecz będą procentować przez długi czas. Pozycjonowanie wymaga od specjalisty SEO lub agencji marketingowej wykonania wielu czynności.

Określenie strategii działań

Po pierwsze, bardzo ważny jest jasno określony cel i przygotowanie strategii pozycjonowania. Przygotowanie szczegółowego planu działania oraz celów, do których dążymy wspólnie z klientem, uwzględniając jego indywidualne potrzeby, to klucz do udanej współpracy.

Dobór słów kluczowych

Kolejnym etapem jest dobór fraz kluczowych, na które będzie pozycjonowana dana witryna internetowa. Jest to konieczne działanie dla efektywnego pozycjonowania. Słowa kluczowe muszą być ściśle związane z działalnością danej firmy. Jeśli chodzi o pozycjonowanie lokalne, uwzględnia się także jej siedzibę. Słowa kluczowe dobiera freelancer SEO po konsultacjach z klientem.

Budowa treści

Wysokiej jakości teksty to nieodłączny element efektywnego pozycjonowania. Treści muszą być stworzone w taki sposób, aby były użyteczne dla odbiorców, ale także zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek. Podczas tworzenia treści konieczne jest uwzględnienie określonych słów kluczowych.

Optymalizacja SEO

Usługa optymalizowania witryny musi być przeprowadzana profesjonalnie i rzetelnie. Strony internetowe odpowiednio są poprawiane pod kątem SEO. Pod uwagę biorę są m.in. nagłówki, grafikę, teksty, opisy. Do dalszych etapów optymalizacji SEO niezbędne są profesjonalne narzędzia – Google Analytics, Google Search Console.

Budowa popularności strony WWW

Stworzenie strony www to dopiero początek. Należy ją również odpowiednio wypromować. Pozycjonowanie stron jest doskonałym narzędziem do budowy zaufania, a także zaangażowania wśród odbiorców. Pozyskiwanie rzetelnych, sprawdzonych linków prowadzących do witryny, przemyślane działania content marketingowe oraz aktywne działania w social mediach są niezbędne.

Korzyści z pozycjonowania stron WWW

Profesjonalne pozycjonowanie strony internetowej niesie za sobą ogrom korzyści. Do zalet optymalizacji stron można zaliczyć:

Wysokie pozycje

Osiągnięcie topowych pozycji to najistotniejszy cel całego procesu pozycjonowania strony. Szczytowe pozycje w wynikach wyszukiwania stanowią klucz do sukcesu każdej firmy. Przekładają się one na znacznie większe szanse na kontakt ze strony potencjalnych klientów.

Zwiększony ruch

Topowe pozycje sprawiają, że rośnie prawdopodobieństwo odwiedzenia witryny internetowej przez osobę zainteresowaną Twoimi usługami czy produktami. Być może osoba ta stanie się zaufanym klientem.

Większy współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji pokazuje, jaka część odwiedzających wykonała pożądane działanie, np. kupiła produkt czy usługę. Optymalizacja strony internetowej sprawia, że współczynnik konwersji rośnie.

Zdobycie zaufania

Pozycjonowanie stron jest narzędziem do pozytywnego kształtowania wizerunku marki. Firma, która jest bardziej widoczna w sieci, jest również postrzegana jako bardziej godna zaufania.

Raportowanie i płatności

Comiesięczne raportowanie jest bardzo ważnym elementem profesjonalnego pozycjonowania stron. Klient może uczestniczyć w rozwoju swojej strony, otrzymując informacje z przeprowadzonych działań. Dzięki temu ma pewność, że specjalista SEO wykonuje profesjonalnie ustalone działania. Raport złożony jest z dwóch części – pierwsza z nich zawiera szczegółowy opis wykonanych prac, druga przedstawia efekty prac

Za każdym razem wycena dokonywana jest indywidualnie, uwzględniając potrzeby i cele klienta. Jest ona darmowa i niezobowiązująca. Koszt działań zależy m.in. objętości działań, które wchodzą w skład kampanii SEO, budżetu, jaki klient może przeznaczyć na SEO.

Jeśli chodzi o optymalizację strony, rozliczenie następuje na zasadzie ryczałtu. Ryczałt to stała, miesięczna opłata za wykonanie określonych działań. Taka forma płatności przekłada się na wysokiej jakości działania, które przynoszą oczekiwane efekty.

Ile trzeba czekać na efekty?

Nie istnieje jednoznaczna odpowiedź na pytanie, kiedy będą widoczne efekty SEO pozycjonowania. Są one zależne od wielu czynników, m.in. konkurencyjności danej branży. Co miesiąc możliwe jest jednak śledzenie rezultatów, które przybliżają do założonego celu.

Pozycjonowanie Zabrze – Skontaktuj się ze mną

Chcesz znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania? Zależy Ci na odpowiedniej widoczności w wyszukiwarce Google? Usługi SEO to wybór dla Ciebie! Zachęcam Cię do kontaktu ze mną w sprawie pozycjonowania stron WWW w wyszukiwarce Google. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, chętnie pomogę i wszystko precyzyjnie wyjaśnię. Zapraszam do współpracy już dziś!

Darmowa wycena SEO

Skontaktuj się ze mną. Napisz, zadzwoń lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy. Przygotuję dla Ciebie efektywną strategię SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w wyszukiwarce Google. Zapraszam!

Telefon 605 425 932

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl

*Wysyłając formularz kontaktowy, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych w formularzu przez BR PRO - Michał Brzozowski zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2014 poz. 1182 ze zm.) w celach marketingowych obejmujących przesyłanie informacji o charakterze marketingowym drogą elektroniczną, telefoniczną lub pocztową, przy wykorzystaniu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.

*Administratorem Państwa danych osobowych jest BR PRO - Michał Brzozowski z siedzibą przy ul. Oświęcimska 11a/4; 41-902 Bytom. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: osobowe@michal-brzozowski.pl. Więcej na ten temat polityka prywatności.