Case study: vikimed.pl

Pozycjonowanie ogólnopolskie
Case Study Vikimed

Informacje ogólne

  • Firma: VIKI-MED
  • Charakterystyka: Firma zajmująca się sprzedażą sprzętu medycznego
  • Domena: vikimed.pl (rejestracja: 2011 rok)
  • Początek współpracy: Marzec 2019

Opis problemu

Główny problem: Bardzo słaba widoczność strony w wyszukiwarce Google.

Mimo tego, iż w momencie nawiązywania współpracy strona vikimed.pl istniała już ok. 8 lat to nigdy wcześniej nie miała uporządkowanych działań SEO oraz linkbuildingu. Sama strona miała bardzo dużo błędów technicznych, a odnośniki prowadzące do niej były kiepskiej jakości.

Zakres wykonanych działań

Do zakresu moich obowiązków należało przygotowanie i wdrożenie kompleksowej strategii SEO.

Lista wykonanych działań:

  • Research słów kluczowych
  • Audyt SEO
  • Optymalizacja treści
  • Optymalizacja SEO
  • Optymalizacja data-driven SEO
  • Zaplanowanie i wdrożenie strategii contentowej
  • Zaplanowanie i wdrożenie strategii linkbuildingu

Efekty

Senuto Vikimed top 10
Senuto Vikimed top 50

Podsumowanie

Efekty pozycjonowania są bardzo wyraźne. Na wykresach Senuto.com zaznaczyłem początek rozpoczęcia współpracy, aby dokładnie zobrazować jak wyszukiwarka Google reagowała na podjęte przeze mnie działania SEO i linkbuildingu. Obecnie strona notuje regularne i stałe wzrosty widoczności dla fraz w TOP10 i TOP50.

Efekty naszej współpracy są również bardzo wyraźne na wykresach w Google Search Console oraz Google Analytics, ale ich z wiadomych względów udostępnić nie mogę.

Darmowa wycena SEO

Skontaktuj się ze mną. Napisz, zadzwoń lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy. Przygotuję dla Ciebie efektywną strategię SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w wyszukiwarce Google. Zapraszam!

Telefon 605 425 932
E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl