Case study: autoburakowski.pl

Pozycjonowanie lokalne
Case Study autoburakowski

Informacje ogólne

  • Firma: Auto Burakowski
  • Charakterystyka: Firma zajmująca się skupem i sprzedażą samochodów na terenie Warszawy i pobliskich miejscowości
  • Domena: autoburakowski.pl (rejestracja: 2018 rok)
  • Początek współpracy: Wrzesień 2018

Opis problemu

Główny problem: Całkowity brak widoczności strony w wyszukiwarce Google.

W momencie nawiązywania naszej współpracy firma autoburakowski.pl rozpoczynała swoje działania w Internecie.

Zakres wykonanych działań

Domena była całkowicie nowa. Mogłem zatem zaplanować jej rozwój (w zakresie budowania widoczności w wyszukiwarce Google) od samego początku jej funkcjonowania, co było dużym atutem.

Do zakresu moich obowiązków należało przygotowanie i wdrożenie kompleksowej strategii SEO.

Dodatkową zaletą było również to, iż do zakresu moich obowiązków należało także wykonanie strony internetowej w związku z tym mogłem zająć się wszystkim od A do Z.

Lista wykonanych działań:

  • Utworzenie strony internetowej
  • Research słów kluczowych
  • Optymalizacja treści
  • Optymalizacja SEO
  • Optymalizacja data-driven SEO
  • Zaplanowanie i wdrożenie strategii contentowej
  • Zaplanowanie i wdrożenie strategii linkbuildingu

Efekty

Autoburakowski Seostation 001
Autoburakowski Seostation 002
Autoburakowski Seostation

Podsumowanie

W przypadku tej strony bardzo ważnym faktem jest to, iż pod koniec 2018 roku rozpocząłem korzystanie z narzędzia Surfer. W związku z tym postanowiłem wykorzystać je również podczas działań SEO dla strony autoburakowski.pl. Skupiłem się głównie na zoptymalizowaniu strony startowej pod kątem frazy „skup aut warszawa”.

Efekty pojawiły się bardzo szybko. Strona już w grudniu 2018 roku zaczęła się wyświetlać w TOP20 na tę właśnie frazę. Natomiast na przełomie stycznia i lutego wskoczyła do TOP10!

Efekty naszej współpracy są również bardzo wyraźne na wykresach w Google Search Console oraz Google Analytics, ale ich z wiadomych względów udostępnić nie mogę.

Biorąc pod uwagę fakt, iż domena była całkowicie nowa, a konkurencja ogromna (firm podobnych do firmy mojego klienta jest w Warszawie i okolicach przynajmniej kilkadziesiąt + dodatkowo działają one w zakresie pozycjonowania od długich lat) to uważam, że osiągnięte wyniki za bardzo dobre.

Darmowa wycena SEO

Skontaktuj się ze mną. Napisz, zadzwoń lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy. Przygotuję dla Ciebie efektywną strategię SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w wyszukiwarce Google. Zapraszam!

Telefon 605 425 932

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl