Tekst gościnny na czasnaecommerce.pl – zobacz, o czym napisałem!
W kreowaniu marki osobistej ogromną rolę odgrywa publikacja artykułów eksperckich – zarówno na własnym blogu, jak i na blogach innych twórców z branży czy portalach internetowych. Jakiś czas temu zostałem poproszony, aby przedstawić gościnną wypowiedź na blogu czasnaecommerce.pl, który prowadzi Kacper Gugała – ekspert branży IT.
O czym opowiadam w artykule?
Celem mojej krótkiej, acz konkretnej wypowiedzi było zwrócenie uwagi na najważniejsze (według mnie) kwestie związane z pozycjonowaniem sklepu internetowego. Obok innych specjalistów wymieniam 3 czynniki, które mają kluczowy wpływ na cały proces. Są to:
- dobór odpowiednich słów kluczowych,
- wdrożenie optymalizacji SEO,
- budowanie treści w obrębie sklepu internetowego.
Uważam, że to absolutne podstawy, do których warto dobierać inne rozwiązania zwiększające szanse na TOP10, a nawet i TOP3. Najważniejsze, by umiejętnie dobrać je do własnego biznesu, a nie kierować się wyłącznie modą czy pozytywnym oddziaływaniem u innych. W końcu Twój sklep jest jedyny i niepowtarzalny!
Odnośnik do artykułu
Zobacz artykuł z moją wypowiedzią i dowiedz się więcej na temat skutecznego pozycjonowania sklepu internetowego – https://www.czasnaecommerce.pl/pozycjonowanie-sklepu-internetowego-porady-ekspertow/.