Tekst gościnny na czasnaecommerce.pl – zobacz, o czym napisałem!

W kreowaniu marki osobistej ogromną rolę odgrywa publikacja artykułów eksperckich – zarówno na własnym blogu, jak i na blogach innych twórców z branży czy portalach internetowych. Jakiś czas temu zostałem poproszony, aby przedstawić gościnną wypowiedź na blogu czasnaecommerce.pl, który prowadzi Kacper Gugała – ekspert branży IT.

O czym opowiadam w artykule?

Celem mojej krótkiej, acz konkretnej wypowiedzi było zwrócenie uwagi na najważniejsze (według mnie) kwestie związane z pozycjonowaniem sklepu internetowego. Obok innych specjalistów wymieniam 3 czynniki, które mają kluczowy wpływ na cały proces. Są to:

  • dobór odpowiednich słów kluczowych,
  • wdrożenie optymalizacji SEO,
  • budowanie treści w obrębie sklepu internetowego.

Uważam, że to absolutne podstawy, do których warto dobierać inne rozwiązania zwiększające szanse na TOP10, a nawet i TOP3. Najważniejsze, by umiejętnie dobrać je do własnego biznesu, a nie kierować się wyłącznie modą czy pozytywnym oddziaływaniem u innych. W końcu Twój sklep jest jedyny i niepowtarzalny!

Odnośnik do artykułu

Zobacz artykuł z moją wypowiedzią i dowiedz się więcej na temat skutecznego pozycjonowania sklepu internetowego – https://www.czasnaecommerce.pl/pozycjonowanie-sklepu-internetowego-porady-ekspertow/.

Co zrobić, aby moja strona była pierwsza w Google?Bringhton SEO