Pozycjonowanie stron WWW

Pozycjonowanie stron internetowych to zbiór złożonych czynności, których wynikiem jest zdobycie jak najwyższej pozycji w Google. W efekcie Twoja strona znajduje się na czołowej liście wyników wyszukiwania. Zajmuję się pozycjonowaniem w Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach, jak i na całym Śląsku – serdecznie zapraszam do współpracy!

Pnij się jeszcze wyżej

To możliwe, jeśli wybierzesz odpowiedni dla swojej firmy rodzaj pozycjonowania. Poznaj je wszystkie!

Pozycjonowanie lokalne

Lokalne pozycjonowanie stron to jednak z moich ulubionych zakresów działań SEO. Idealna opcja dla lokalnych firm. Dotrzyj do swoich klientów w danej miejscowości albo województwie, pozycjonując się na frazy z nazwą lokalizacji.

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Jeśli w przypadku Twojej działalności lokalizacja nie ma znaczenia, postaw na pozycjonowanie ogólnopolskie. Wówczas fraza nie zawiera lokalizacji.

Pozycjonowanie e-commerce

E-commerce to przyszłościowa branża. Wybierz profesjonalne pozycjonowanie sklepów, które jest jeszcze bardziej złożone niż to tradycyjne. Wiem, jak je robić!

Pozycjonowanie szerokie

Wybór długich, rozbudowanych fraz (long tail) w pozycjonowaniu szerokim pozwoli Ci dotrzeć do klientów o konkretnych upodobaniach.

Audyt SEO

W audycie poprzedzającym pozycjonowanie analizuję, jak dostosować Twoją stronę do wymogów Google pod kątem technicznym, graficznym czy tekstowym. Zobacz: audyt SEO Śląsk.

Konsultacje SEO

Potrzebujesz rzetelnego wsparcia w zakresie SEO? Możesz na mnie liczyć. Konsultacje są pierwszym krokiem do udanej współpracy i pozycjonowania z sukcesem.

Efektywne pozycjonowanie – co mnie wyróżnia?

W swojej pracy nad pozycjonowaniem stron internetowych skupiam się przede wszystkim na efektywności. Robię wszystko, aby na stronę klienta dostarczyć wartościowy ruch organiczny. Stosuję przy tym maksymalnie skuteczne metody. Staram się wykonywać najskuteczniejsze pozycjonowanie jak to tylko możliwe.

Data driven SEO

Bazując na metodologii data driven w procesie pozycjonowania, opieram się na realnych zestawach danych. To coś więcej niż przeczucia, przypuszczenia czy doświadczenie. To analityczne podejście do działań SEO. Wykorzystuję tę strategię działaniach on-site oraz off-site. Dzięki dokładnej analizie konkurencji, wiem jakie prace należy wykonać, jaki budżet przeznaczyć na pozycjonowanie i jaki czas będzie potrzebny na osiągnięcie określonych celów.

Content gap

Dzięki analiza content gap, jestem w stanie stwierdzić jakie luki oraz różnice w treści posiada strona klienta względem konkurencji. Używając specjalistycznych narzędzi SEO, doskonale wiem, jakich zagadnień brakuję na pozycjonowanej stronie, aby skutecznie walczyć z konkurencją. Content gap dotyczy analizy treści w obrębie całej domeny (analiza treści sprzedażowych czy analiza treści blogowych).

Quick Wins

Czyli tzw. „szybkie zwycięstwa”. Quick Wins to doskonała strategia działań SEO, która przynosi niemalże natychmiastowe efekty. Te rozwiązanie świetnie sprawdza się przede wszystkim w pozycjonowaniu ecommerce. Analizuję listę fraz, na które wyświetla się pozycjonowana stron. Szukam takich słów kluczowych, które znajdują się blisko TOP10. Wdrażam działania, a po kilku dniach frazy wskakują do TOP10. Dzięki temu dość szybko mogę udowodnić swoją skuteczność.

Data driven SEO – na czym to polega?

Opracowuje strategie SEO w oparciu o konkretne dane. Analizuje, wyciągam wnioski i wdrażam odpowiednie działania.

Analiza

  • widoczność konkurencyjnych serwisów oraz listę ich słów kluczowych,
  • architekturę informacji konkurencyjnych serwisów, 
  • stopień optymalizacji treści konkurencyjnych serwisów,
  • profil i źródło pochodzenia backlinków do konkurencyjnych serwisów.

Wnioski

  • jakie działania wykonuje konkurencja?
  • jakie działania należy wykonać, aby osiągnąć wyraźne rezultaty?
  • jaki budżet będzie potrzebny, aby wypozycjonować stronę?
  • jak długo należy będzie czekać efekty pozycjonowania?

W takim rozwiązaniu nie ma miejsca na domysły czy przypuszczenia. Przedstawiam konkretny plan działań SEO, który oparty jest o realny zestaw danych.

Przebieg procesu pozycjonowania

Pozycjonowanie to długi i wieloetapowy proces, który wymaga od pozycjonera wykonania wielu czynności.

Każde działania marketingowe muszą mieć określony cel i strategię. Zawsze, przed rozpoczęciem pracy, określam szczegółowy plan działania i cel, do którego – wspólnie z klientem – dążymy.

Odpowiednie frazy, na które będzie pozycjonowana Twoja strona, to świetny start w efektywne pozycjonowanie. Muszą być związane bezpośrednio z działalnością firmy, a jeśli mowa o pozycjonowaniu lokalnym – także z jej umiejscowieniem. Słowa kluczowe wybieram po konsultacjach z Tobą, ponieważ Twoje sugestie są w tym przypadku bardzo ważne.

Złotym środkiem w budowaniu treści na strony internetowe i poza nią jest to, by odpowiadała zarówno odbiorcom, jak i algorytmom wyszukiwarki. Podczas jej tworzenia trzeba wziąć pod uwagę słowa kluczowe (liczy się odpowiednie, ale nie nachalne nasycenie) oraz unikalność (by uniknąć tzw. duplicate content). Google lubi wartościowy content – pamiętam o tym!

Rzetelnie wykonana optymalizacja strony www już może wiele zdziałać w kwestii wzrostu pozycji. Poprawiam ją pod kątem SEO, biorąc pod uwagę takie czynniki jak nagłówki, opisy, teksty, grafikę itd. Ważna jest również optymalizacja dalszych działań SEO. Pomagają mi w tym niezrównane narzędzia, takie jak Google Analytics czy Google Search Console.

Nie wystarczy samo założenie strony. Trzeba ją jeszcze spopularyzować! W tym pomaga oczywiście pozycjonowanie, a konkretnie taki jego etap jak pozyskiwanie sprawdzonych linków prowadzących do Twojej witryny, działania content marketingowe i aktywność w social mediach – udostępnienia, komentarze czy polubienia. Zgrabnie połączone działania mają sens!

Korzyści z pozycjonowania

Spójrz, jakie korzyści niesie za sobą profesjonalne pozycjonowanie.

Wysokie pozycje

To nadrzędny cel procesu pozycjonowania, który jest kluczem do kolejnych drzwi sukcesu Twojej firmy. Wysokie pozycje (minimum TOP10) to zwiększona szansa na kontakt ze strony potencjalnego klienta!

Wzrost ruchu

Za sprawą wysokich pozycji wzrasta prawdopodobieństwo, że Internauta odwiedzi Twoją stronę. Może to Twój nowy klient? Sprawimy, że na Twojej stronie będzie się działo!

Zwiększenie konwersji

Współczynnik konwersji ukazuje, jaka część Twoich odwiedzających wykonała pożądaną akcję, np. dokonała zakupu, zapisała się do newslettera czy założyła swoje konto w sklepie. Dzięki pozycjonowaniu w wynikach wyszukiwania Google mamy wpływ na jego wzrost!

Zdobycie zaufania

Pozycjonowanie to nie tylko wymierne korzyści. Dzięki niemu trafiasz do szerszego grona potencjalnych klientów, ale przede wszystkim kształtujesz wizerunek swojej marki. Stajesz się bardziej widoczny = zyskujesz zaufanie. To doskonały początek trwałych więzi z odbiorcami!

Dlaczego ja?

Nie kieruj się tylko swoimi przeczuciami – postaw na fakty. Przekonaj się, z jakich powodów warto podjąć współpracę właśnie ze mną!

Michał Brzozowski Pozycjonowanie Stron

Głównym powodem, dla którego jestem najlepszym wyborem dla Twojej firmy, jest efektywność w pozycjonowaniu stron internetowych. Na bazie testów, badań, ciągłej nauki i wyciąganiu wniosków wiem, co zrobić, aby Twoja strona znalazła się wysoko w wyszukiwarce, a tym samym – zwiększył się ruch na witrynie pochodzący z Google. Skuteczne pozycjonowanie musi wiązać się z realnym wzrostem odwiedzających i kupujących. Nie wykonuję działań przypadkowo – dobieram je specjalnie dla Twojej strony, bo jest unikalna i jedyna w swoim rodzaju. Opracowuję plan, a potem się go trzymam. Dzięki temu pierwsze rezultaty zobaczysz już wkrótce.

Ponadto podążam za najnowszymi trendami oraz ciągle się dokształcam. Zdaję sobie sprawę z tego, jak szybko marketing internetowy idzie do przodu. Pojawiają się nowe narzędzia, metody i możliwości na polepszenie procesu pozycjonowania. Staram się nie przeoczyć żadnej z tych rzeczy – stąd na mojej półce pojawiają się nowe książki, w zakładkach – artykuły, a na ścianie – dyplomy i certyfikaty ukończenia kursów. Inwestycję w swoje umiejętności traktuję jak inwestycję w Ciebie – w końcu finalnie chodzi przecież o świadczenie usług najwyżej jakości właśnie Tobie.

Efekty

Według oficjalnego stanowiska Google, średni czas wypozycjonowania strony internetowej zamyka się w przedziale od 4 do 12 miesięcy. To duża rozpiętość – konkretniejszy czas zależy m.in. od poniższych czynników.

Konkurencyjność słów kluczowych

Jest ściśle związana z budżetem. Im bardziej konkurencyjne (czyli trudniejsze do pozycjonowania) frazy, tym budżet powinien być większy.

Budżet na pozycjonowanie

Jest dopasowany indywidualnie do każdego klienta. Większy budżet = więcej działań do zrealizowania, a to przekłada się na zwiększenie prawdopodobieństwa sukcesu. Najważniejsze, by znaleźć taki budżet, który będzie złotym środkiem pomiędzy kosztami, a efektami.

Przemyślane działania

Biorąc pod uwagę konkurencyjność słów kluczowych oraz maksymalnie wykorzystany budżet, zostaną skonstruowane odpowiednie działania, które pozwolą zmieścić się w określonych ramach czasowych.

Pamiętaj! Pomimo tego, iż pozycjonowanie jest długotrwałym procesem, to dzięki odpowiedniej strategii SEO pierwsze efekty można zobaczyć już po pierwszym miesiącu starannej pracy.

Forma płatności

Jak wygląda formalna strona współpracy ze mną? Poniżej poznasz wszelkie szczegóły.

Opłata ryczałtowa

Jak już pewnie zauważyłeś, do każdego klienta podchodzę indywidualnie – także w kwestii wynagrodzenia. Jest ono zależne od budżetu oraz objętości działań wchodzących w skład kampanii SEO. Rozliczam się na zasadzie ryczałtu, czyli stałej, miesięcznej opłatą za wykonane działania. Dlaczego? Uważam, że tylko taka forma płatności może zagwarantować wysokiej jakości działania, które przynoszą satysfakcjonujące efekty.

Raportowanie

Raportowanie to bardzo ważna część mojej pracy dla Ciebie. Chcę, byś na bieżąco uczestniczył w rozwoju swojej witryny i miał pewność, że swoje działania wykonuję rzetelnie i poprawnie. Z tego względu zawsze wysyłam comiesięczny raport składający się z dwóch części. Pierwsza to szczegółowy opis wszystkich wykonanych prac. Druga to przedstawienie efektów tych prac – czarno na białym.

Cennik

Zanim się ze mną skontaktujesz, zapoznaj się z ogólnym cennikiem moich usług. Pamiętaj, że ostatecznie ustalam opłaty indywidualnie.

Pozycjonowanie lokalne

Od 500 zł / miesięcznie

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Od 500 zł / miesięcznie

Pozycjonowanie e-commerce

Od 750 zł / miesięcznie

Audyt SEO

Od 1000

Cena podana jest w kwocie netto.

Polecane wpisy na moim blogu

Przeczytaj polecane przeze mnie wpisy na moim blogu o pozycjonowaniu

Analiza słów kluczowych, pozycjonowanie sklepów internetowych, pozycjonowanie strony WWW… Interesują Cię te i podobne zagadnienia? Odwiedź mojego bloga – staram się tworzyć tam wartościowy content, który – mam nadzieje – okaże się pomocny dla Ciebie i Twojej strony internetowej.

Darmowa wycena SEO

Skontaktuj się ze mną. Napisz, zadzwoń lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy. Przygotuję dla Ciebie efektywną strategię SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w wyszukiwarce Google. Zapraszam!

Telefon 605 425 932

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl