Kampanie Google AdWords

To znakomita okazja, by jeszcze bardziej zaistnieć w sieci. Za sprawą Google AdWords Twoja strona pojawi się nad wynikami organicznymi i to dla ściśle określonej grupy odbiorców. Zajmuję się tworzeniem kampanii Google AdWords w Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach, jak i na całym Śląsku – serdecznie zapraszam do współpracy!

Rodzaje kampanii Google AdWords

Google AdWords to w istocie szereg różnorodnych działań, które jeszcze bardziej przybliżą Cię do potencjalnego odbiorcy. Jak się nazywają i na czym polegają?

Sieć wyszukiwania

Linki sponsorowane (inaczej linki płatne) to chyba najbardziej znana forma reklamy AdWords. Wyglądają tak, jak wyniki wyszukiwania Google, z tym że pojawiają się nad lub pod nimi. Badania dowodzą, że znaczna większość Internautów, po wpisaniu w wyszukiwarkę konkretnego zapytania, klika maksymalnie w 5 pierwszych linków w celu znalezienia odpowiedzi. Dzięki linkom sponsorowanym Twoja strona może być jednym z nich! Pojęciem „sieci wyszukiwania” określa się z kolei wszystkie strony, które wyświetlają Twoje reklamy. Sieć wyszukiwania wchodzi natomiast w skład sieci Google, czyli witryn internetowych i aplikacji, w których umieszcza się wszelkie reklamy AdWords.

Sieć reklamowa

Sieć reklamowa to idealny sposób, by pokazać się użytkownikom Internetu na różne sposoby, tzn. stawiając na odmienne formaty reklamowe także w zbliżonym czasie. W sieci reklamowej można korzystać nie tylko z reklam tekstowych, ale również graficznych, wideo i multimedialnych – to daje większe możliwości trafienia do odbiorcy. Swoim zasięgiem sieć reklamowa dociera do ponad 2 milionów stron internetowych, które są przeglądane przez 90% wszystkich użytkowników Internetu! Dzięki temu możesz dotrzeć do wielu osób odwiedzających swoje ulubione strony, wykorzystując do tego takie platformy jak YouTube, Gmail czy Blogger.

Kampania produktowa

Google Zakupy przypomina wyglądem klasyczną wyszukiwarkę produktów, a mechanizmem działania – linki sponsorowane. Ta usługa polega na tym, że Twój produkt pojawia się w specjalnym boxie wyników wyszukiwania Google (zwykle po prawej stronie u góry). Jeżeli więc ktoś szuka aparatu fotograficznego, to Twój sprzęt (zdjęcie, cena i nazwa sklepu) wyświetla się w wyżej wymienionym miejscu wyszukiwarki (obok innych, opłaconych w ramach Google Zakupy produktów). Internauta, zainteresowany Twoim aparatem, klika w niego i jest bezpośrednio odsyłany na stronę www sklepu, w którym może go zakupić.

Kampania video

Wideo to przyszłość marketingu internetowego! Google doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego uruchomiło usługę Kampanie wideo. To, najprościej mówiąc, content w formacie wideo znajdujący się na najpopularniejszym kanale z treściami tego typu – YouTube. Z kolei reklamy wideo dotyczące ów filmu mogą wyświetlać się zarówno w YouTube, jak i w witrynach partnerów wideo oraz w aplikacjach należących do sieci reklamowej. W AdWords możesz kreować rozmaite kampanie wideo, używając wielu formatów reklam tego typu, np. TrueView In-Stream, reklamy wideo TrueView Discovery czy reklamy w przerywniku.

Remarketing

W ramach remarketingu w Google AdWords reklama Twojej firmy wyświetla się Internautom, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę. Nie bez przyczyny; są to użytkownicy, którzy byli na Twojej witrynie, ale nie dokonali na niej pożądanej akcji, np. zakupu czy zapisania się do newslettera. Remarketing pomaga nawiązać z nimi ponowny kontakt, wyświetlając reklamy na innych stronach często przez nich odwiedzanych (prościej mówiąc: remarketing „śledzi” Twojego potencjalnego klienta, w ten sposób cicho namawiając go do wykonania określonej czynności).

Google AdWords – dlaczego warto?

Zobacz, dlaczego kampania AdWords przyniesie Ci sprecyzowane korzyści.

Dzięki swoim możliwościom, reklama Google AdWords może być wyświetlana pod różnymi postaciami, a może nawet śledzić potencjalnego klienta. Dzięki temu jej zasięg jest ogromny.

Google AdWords to idealne narzędzie dotarcia do szerokiego grona potencjalnych nabywców przy jednoczesnym ścisłym ujednoliceniu Twojej grupy docelowej.

Google AdWords jest skuteczną formą promocji posiadanych produktów i stron internetowych – pod względem cenowym, jak i jakościowym.

Dzięki AdWords możliwe jest precyzyjne badanie skuteczności prowadzonej kampanii.

Jak pracuję?

Prawidłowo przygotowana kampania Google AdWords wymaga odpowiedniej pracy i starannie przygotowanego planu. Jak ja to robię? Przekonaj się sam!

01.

Analiza sytuacji

02.

Ustalenie celów

03.

Dobór odpowiedniego rodzaju kampanii

04.

Ustalenie harmonogramu prac

05.

Przygotowanie kampanii

06.

Monitoring i bieżąca optymalizacja

Dlaczego ja?

Nie kieruj się tylko swoimi przeczuciami – postaw na fakty. Przekonaj się, dlaczego warto współpracować ze mną w zakresie kampanii Google AdWords!

Zdobyte na przestrzeni wielu lat doświadczenie i oraz ciągle poszerzanie wiedzy w tej dziedzinie, pozwalają mi w skuteczny sposób tworzyć, optymalizować i zarządzać kampaniami Google AdWords. Zaufaj mi, wiem co zrobić, aby Twoja strona dotarła do jak największej liczby potencjalnych klientów!

Bardzo ważne jest dla mnie, aby swoją pracę wykonywać sumiennie i na czas. Za każdym razem, przykładam do tego dużą wagę, aby wszystko było wykonane zgodnie z planem. Dzięki temu projekty, w których uczestniczę mają jeszcze większą szanse na powodzenie.

Warto przypomnieć, że swoje usługi związane z kampaniami Google AdWords świadczę nie tylko w Bytomiu, Chorzowie oraz Gliwicach, ale również na terenie całego Śląska.

Cennik

Zanim się ze mną skontaktujesz, zapoznaj się z ogólnym cennikiem moich usług. Pamiętaj, że ostatecznie ustalam opłaty indywidualnie.
Kampania Google AdWords

Od 300 zł / miesięcznie

Cena podana jest w kwocie netto.

Darmowa wycena

Nic nie ryzykujesz, nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać. Napisz do mnie, a dobiorę indywidualną strategię Google AdWords dla Twojej firmy, która pomoże jej zaistnieć w Internecie. Zapraszam!

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl

Zadzwoń teraz! 605 425 932

*Wysyłając formularz kontaktowy, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych w formularzu przez BR PRO - Michał Brzozowski zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2014 poz. 1182 ze zm.) w celach marketingowych obejmujących przesyłanie informacji o charakterze marketingowym drogą elektroniczną, telefoniczną lub pocztową, przy wykorzystaniu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.

*Administratorem Państwa danych osobowych jest BR PRO - Michał Brzozowski z siedzibą przy ul. Plac Wojska Polskiego 8/54; 41-902 Bytom. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: osobowe@michal-brzozowski.pl. Więcej na ten temat polityka prywatności.