Facebook Marketing&Ads

Nie ma obecnie lepszego sposobu na komunikację z odbiorcami niż media społecznościowe. A jeśli do tego są miejscem, w którym tworzy się spójny, promocyjny wizerunek marki, powstaje medium idealne! Zajmuję się prowadzeniem profilów w social media w Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach, jak i na całym Śląsku – serdecznie zapraszam do współpracy!

Jakie istnieją rodzaje reklam na Facebooku?

Rozwiń skrzydła. Zobacz, jakie masz możliwości promocji swojego fanpage’a.

Reklama skierowana na zewnątrz

To zdecydowanie najczęściej wykorzystywany format reklamy na Facebooku (pewnie dlatego, że był też jednym z pierwszych). Polega na tym, że baner (najczęściej logo o wymiarach 110×80 px) wraz z tytułem (maks. 25 znaków) i tekstem reklamowym (maks. 135 znaków) wyświetla się w lewej kolumnie zarówno w trybie profilowym, jak i na stronie głównej.

Reklama typu Page Like Story

Bardzo prosty i skuteczny sposób na zdobycie nowych odbiorców – i to dzięki tym dotychczasowym. Bo to właśnie na tablicach ich znajomych pojawi się komunikat, że strona została polubiona przez Twojego fana. Format Page Like Story jest efektywny, ponieważ ma swoje podłoże w psychologii; chcesz być fanem tego, co Twój ulubiony znajomy na Facebooku.

Reklama typu Page Post Advert

Ten format przypomina nieco charakterem działania linki sponsorowane albo reklamę natywną. Post, który chcesz wypromować, będzie określony mianem „sponsorowanego”, ale „wtopi się” wyglądem w posty na tablicach osób z Twojej grupy docelowej. Dzięki niemu możesz zwrócić uwagę tych użytkowników, którzy jeszcze nie polubili Twojego fanpage’a, a mogliby – ze względu na ciekawy dla nich content.

Jakie korzyści niesie za sobą aktywność na Facebooku?

Bez fanpage’a jak bez ręki. Facebook to nieocenione narzędzie w Twoim biznesie.

Dzięki aktywnemu korzystaniu z możliwości Facebooka zyskujesz możliwość zaprezentowania swoich towarów i usług oraz dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, klasyfikując ich jako grupę docelową. Zaletą takiego rozwiązania jest niski koszt pozyskania klientów, czego nie można powiedzieć o dużych i rozbudowanych medialnych kampaniach reklamowych.

Obecność firmy na Facebooku buduje w użytkownikach przekonanie wiarygodności i ukazuje jej „ludzką” stronę. Dlatego to doskonały sposób na kreowanie wizerunku marki.

Czynny udział na fanpage’u swojej firmy zapewnia szybki kontakt z klientem i bieżące reagowanie na jego potrzeby.

Aktywne uczestnictwo na Facebooku dobroczynnie wpływa na wzrost pozycji strony w wyszukiwarkach internetowych, generując dodatkowy ruch, co ma bezpośrednie przełożenie na ranking strony w przeglądarkach.

Jak prowadzić konto firmowe na Facebooku?

Otwórz wszystkie drzwi. Poznaj klucze do Twojego sukcesu na najpopularniejszym portalu spoełcznościowym.

01.

Włączaj swoich odbiorców w życie firmy. Pytaj ich o opinię, pokazuj, co się u Ciebie dzieje „na backstage’u”, a nawet podejmuj niektóre decyzje biznesowe wspólnie z nimi. Niech poczują się związani z Twoją marką na tyle, by nie chcieli nigdy od niej odejść. Stwórz jedną, wielką rodzinę Twoich fanów.

02.

Ciesz się z obecności każdego fana i nie bój się tego pokazywać. Możesz to zrobić na wiele sposobów: za pomocą konkursów, rozdań, wyprzedaży (w zależności od branży). Aby jeszcze bardziej spersonalizować swoje podejście do nich, oznaczaj ich w komentarzach czy postach. Niech oni również poczują się wyróżnieni.

03.

Chwal się swoimi sukcesami i bądź z odbiorcami na bieżąco. Nowy produkt? Świetnie, niech wszyscy na Facebooku się o nim dowiedzą – w ten sposób zwiększasz szanse zakupu. Nowa współpraca? Niech Twoi fani Ci jej pogratulują. Jeżeli nawiążesz z nimi więź poprzez komunikację, promocja marki będzie odbywać się bardzo naturalnie.

Dlaczego ja?

Połączenie tych dwóch rzeczy przyniesie nam naprawdę udaną współpracę.

Dbam o to, by fanpage, jak i prowadzone na nim działania reklamowe były bezpieczne dla Twojej firmy i zgodne z regulaminem Facebooka. Ponadto trzymam się wyznaczonych terminów, a swoją pracę wykonuję na 120%.

Każda marka jest inna, więc jej fanpage również nie powinien być kopią tego konkurencyjnego. Trzymamy się tej zasady i indywidualnie dobieramy sposób prowadzenia oraz format reklamowy do danej firmy. Tylko tak możemy osiągnąć wyznaczone cele!

Warto przypomnieć, że swoje usługi związane z działaniami i reklamą na Facebook’u świadczę nie tylko w Bytomiu, Chorzowie oraz Gliwicach, ale również na terenie całego Śląska.

Cennik

Zanim się ze mną skontaktujesz, zapoznaj się z ogólnym cennikiem moich usług. Pamiętaj, że ostatecznie ustalam opłaty indywidualnie.
Facebook Marketing&Ads

Od 250 zł / miesięcznie

Cena podana jest w kwocie netto.

Darmowa wycena

Zanim się ze mną skontaktujesz, zapoznaj się z ogólnym cennikiem moich usług. Pamiętaj, że ostatecznie ustalam opłaty indywidualnie.

E-mail kontakt@michal-brzozowski.pl

Zadzwoń teraz! 605 425 932