Pozycjonowanie stron WWW

Pozycjonowanie stron internetowych to zbiór złożonych czynności, których wynikiem jest zdobycie jak najwyższej pozycji w Google. W efekcie Twoja strona znajduje się na czołowej liście wyników wyszukiwania. Zajmuję się pozycjonowaniem w Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach, jak i na całym Śląsku – serdecznie zapraszam do współpracy!

Pozycjonowanie w Google

Obecnie, najpopularniejszą wyszukiwarką jest Google. W Polsce użytkuje ją ponad 94 procent społeczeństwa. Te dane mówią już same za siebie. Nie można zatem oczekiwać, że jakiekolwiek inne miejsce zapewni nam tak ogromne możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Przy trafnym doborze określonych słów kluczowych, każdego dnia przez stronę firmową będą przewijać się wysoce prawdopodobni klienci – w poszukiwaniu towarów lub usług skrojonych na miarę własnych potrzeb i oczekiwań. A jeśli wzrośnie liczba odwiedzających stronę internetową użytkowników, niemal pewne jest, że będzie to miało przełożenie na wyczekiwany wzrost sprzedaży.

Pozycjonowanie a wzrost konwersji

Współczynnik konwersji ukazuje, jaka część internautów odwiedzających Twoją stronę wykonała pożądaną czynność, taką jak np. dokonanie zakupu, założenie konta w sklepie czy udostępnienie swojego e-maila w ramach newslettera. Pozycjonowanie pośrednio przyczynia się do wzrostu współczynnika konwersji – im strona będzie wyżej w Google, tym większe prawdopodobieństwo, że zyska nowych odwiedzających. A jeśli zadbasz również o odpowiednią optymalizację strony i jej aspekt wizualny, odwiedzający przemienią się w osoby wykonujące zamierzone działanie.

Przebieg procesu pozycjonowania

Pozycjonowanie to długi i wieloetapowy proces, który wymaga od pozycjonera wykonania wielu czynności. Zobacz jakie prace wchodzą w skład moich działania:

Audyt SEO strony

Jest to analiza, której zadaniem jest określenie, jakim czynnościom należy poddać stronę, aby stała się lepiej widoczna i jednocześnie bardziej ceniona przez wyszukiwarki. W efekcie uzyskiwane jest pełne kompendium wiedzy na temat prac, jakie należy rozpocząć, aby wypozycjonować daną markę lub klienta.

Dobór słów kluczowych

Wybór odpowiednich fraz stanowi kluczowy element powodzenia pozycjonowania danej witryny. To często od tego etapu zależy cały sukces przedsięwzięcia. Dlatego tak ważne jest aby słowa kluczowe zostały dobrane odpowiednio.

Optymalizacja strony

Tym pojęciem określa się dostosowanie strony internetowej lub poszczególnych jej elementów pod kątem zgodności z SEO. Optymalizacja serwisu dzieli się zatem na optymalizację kodu, treści oraz grafik. Prawidłowo zoptymalizowaną stronę www można łatwo odnaleźć za pomocą Google, a co więcej, zagwarantować jej również wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Opracowanie strategii link buildingu

Obejmuje działania mające na celu zdobycie odnośników do danej strony internetowej, tematycznie powiązanej z naszym serwisem. Dzięki odpowiednio stworzonym i wartościowym linkom i ich źródłom, można zagwarantować sobie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.

Pozyskiwanie wartościowych odnośników

Jest procesem długim, czasochłonnym, jednak w dalszym ciągu przynoszącym oczekiwane rezultaty. Aby tak się stało, konieczne będzie pozyskanie wartościowych linków. Tym bardziej, że ostatnie zmiany w algorytmie Google nakładają na pozycjonerów konieczność zwiększonego wysiłku przy podejmowaniu tego typu prac.

Regularna analiza efektów i raport pozycji

Pozwala na kontrolowanie efektów pozycjonowania. Dzięki niej możliwe jest zaobserwowanie, jaki wpływ zastosowane działania mają na zmiany w ruchu wyszukiwarek. To jedno z najważniejszych działań budowania zaufania pomiędzy klientem a wykonawcą. Zestawienie pokazuje PageRank dla każdej strony oraz frazy kluczowe, z uwzględnieniem zmian pozycji w trakcie kilku weryfikacji.

Forma płatności

Biorąc pod uwagę kwestię płatności za pozycjonowanie stron internetowych, preferuję rozliczanie abonamentowe – czyli w formie miesięcznego ryczałtu. Polegającej na zapłacie określonej sumy pieniężnej za wykonane przeze ze mnie prace.

Dlaczego taki model jest korzystny dla obu stron?

Z perspektywy klienta:

  • Klient w cenie abonamentu otrzymuje: pomoc przy doborze słów kluczowych, profesjonalny audyt SEO, wdrożenie optymalizacji, opracowanie strategii link buildingu, pozyskiwanie wartościowych odnośników, comiesięczny raport oraz analiza efektów.
  • Klient otrzymuje w ofercie, propozycję pozycjonowania maksymalnej ilości słów kluczowych. Strona jest pozycjonowana na szeroką skale, dzięki czemu może pozyskać, jeszcze większą liczbę potencjalnych klientów, a zagrożenie złego słów kluczowych jest minimalizowane.
  • Klient ma pewność, iż sumiennie wykonuję swoją pracę, ponieważ każdego miesiąca otrzymuje on raport z wykonanych przeze mnie działań.
  • Klient ma gwarancję, iż proces pozycjonowania jest przeprowadzany w możliwie najbezpieczniejszy sposób.
  • Klient ma poczucie bezpieczeństwa, że jego strona jest pod stałym nadzorem.

Z mojej perspektywy:

  • Zyskuję większą swobodę działania i szeroki wachlarz możliwości, których użyję do przeprowadzenia procesu pozycjonowania strony internetowej.
  • Dzięki temu, iż otrzymuję stały dochód, jestem w stanie efektywnie zaplanować dokładną strategię przy pozycjonowaniu strony internetowej.
  • Inwestuję określoną kwotę w wysokiej jakości treści, linki oraz narzędzia do pozycjonowania stron internetowych. Inwestuję w pozycjonowanie danej strony internetowej.
  • Otrzymuję wynagrodzenie za moją pracę, która dzięki temu, że jest stale nadzorowana zwiększa szanse na wypozycjonowanie strony.

Efekty

Bardzo ważne jest to, aby klient pamiętał, że pozycjonowanie jest złożonym procesem, wymagającym ciągłej, systematycznej pracy. Jednorazowe pozycjonowanie strony nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Jedynie długotrwały proces będzie w stanie zagwarantować wysoką pozycję w wyszukiwarce.

W obecnych czasach bardzo ciężko jest stwierdzić, kiedy widoczne będą pierwsze efekty pozycjonowania. Czasami widać je już po paru tygodniach, czasami po kilku miesiącach. Oczekiwane rezultaty zależą od kilkunastu elementów, z których mam znaczny wpływ na zaledwie kilka. Podczas swojej pracy robię wszystko, by móc je skontrolować na tyle, żeby przynieść Ci zadowalające efekty.

Nie jestem w stanie jednak podać Ci dokładnego dnia ani godziny, kiedy one nastąpią, ze względu na szacunek do Twojej osoby i swój profesjonalizm. Niemniej jednak, pierwsze widoczne rezultaty podjętych przeze mnie działań możliwe są do zaobserwowania po kilku miesiącach pracy. Często jednak zdarza się tak, że są one widoczne już po pierwszym miesiącu pozycjonowania.

Dlaczego ja?

Nie kieruj się tylko swoimi przeczuciami – postaw na fakty. Przekonaj się, z jakich powodów warto podjąć współpracę właśnie ze mną!

Indywidualne podejście

Moja praca ma charakter indywidualny i kameralny. Dobieram konkretne działania do konkretnego klienta, bo przecież nie wszystkim te same akcje przyniosą pożądane rezultaty. Z tego względu sprawuję pieczę jednocześnie nad kilkoma, a nie kilkunastoma czy kilkudziesięcioma stronami internetowymi i poświęcam im jak najwięcej czasu. Tylko wtedy możliwe jest stałe udoskonalanie podjętych czynności oraz dostosowywanie ich do wzrastających wymagań, jakie stawiają pozycjonerom wyszukiwarki. Maksymalne skupienie = maksymalny efekt!

Rzetelność w wykonywaniu pracy

Moja myśl przewodnia jest prosta: robić coś na 100% albo wcale. Jestem profesjonalistą, a sposób wykonywania mojej pracy i jej efekty zawsze będą o tym świadczyć. Dbam o to, by mieć stały kontakt z klientami oraz na bieżąco informować ich o czynnościach, które podjąłem w ramach pozycjonowania. Korzystam z najlepszych możliwych sposobów, narzędzi, najrzetelniejszych informacji. Nie chodzę na łatwiznę i nie stawiam na półśrodki. Chcę, by obie strony były zadowolone – zarówno ja, jak i osoby, które mi zaufały.

Terminowość

Nie mam w zwyczaju spóźniania się – zarówno na umówione spotkanie, jak i z realizacją danej pracy. Uważam, że wywiązywanie się ze swoich obowiązków w terminie jest jednym z wyznaczników profesjonalizmu i wiele mówi o firmie lub jej właścicielu. Dlatego staram się określić realny czas wykonania danej usługi – w miarę moich największych możliwości. Nie obiecuję, że zrobię to zawsze wtedy, kiedy potrzebujesz – ale jak już określę termin, to się go trzymam.

Ciągła nauka i śledzenie trendów

„Jeśli nie idziesz do przodu to tak, jakbyś się cofał”. Ta myśl przyświeca mojej pracy, dlatego tak ważne jest dla mnie samodoskonalenie w zakresie e-marketingu. Biorę udział w szkoleniach prowadzonych przez największych ekspertów w branży, a także regularnie śledzę newsy i trendy w pozycjonowaniu i nie tylko. Wiedziałeś, że algorytm Google często obfituje w 200-500 poprawek? Tylko pozycjonerzy będący na bieżąco z informacjami dotyczącymi pozycjonowania są w stanie za nimi nadążyć. Ja staram się być jednym z nich.

Warto przypomnieć, że swoje usługi związane z pozycjonowaniem stron internetowych świadczę nie tylko w Bytomiu, Chorzowie oraz Gliwicach, ale również na terenie całego Śląska.

Masz pytanie odnośnie pozycjonowania stron?

Skontaktuj się ze mną już teraz!