Kampanie Google AdWords

To znakomita okazja, by jeszcze bardziej zaistnieć w sieci. Za sprawą Google AdWords Twoja strona pojawi się nad wynikami organicznymi lub obok nich i to dla ściśle określonej grupy odbiorców. Zajmuję się tworzeniem kampanii Google AdWords w Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach, jak i na całym Śląsku – serdecznie zapraszam do współpracy!

Nieograniczone możliwości

Kampanie Google AdWords (sieć wyszukiwania, sieć reklamowa, kampanie wideo, kampania produktowa, remarketing) to niezwykle popularna forma reklamy, jaką stosuje się w przeglądarkach internetowych. Dzięki dobrze zaplanowanej i przeprowadzonej kampanii można dotrzeć do wielu internautów – potencjalnych klientów, co do interesujących ich usług, towarów czy informacji. To Ty podejmujesz decyzję, gdzie, kiedy i dla kogo mają wyświetlać się Twoje reklamy, dzięki czemu docierasz do poszukiwanej grupy odbiorców.

Kontrola i skuteczność

Reklamy wyświetlane są darmowo, opłata jest pobierana tylko wtedy, gdy potencjalny klient kliknie na dany link, przechodząc od razu na stronę internetową reklamodawcy. Konkretna cena jest uzależniona od wielu czynników (trafność reklamy, konkurencja). To, co jest typowe dla kampanii Google AdWords to pełna kontrola nad budżetem oraz jej skuteczność – nie tylko odnotujesz zwiększoną oglądalność swojej strony, ale również pozyskasz nowych klientów i wykreujesz pozytywny wizerunek swojej marki.

Google AdWords – dlaczego warto?

Dzięki swoim możliwościom, reklama Google AdWords może być wyświetlana pod różnymi postaciami, a może nawet śledzić potencjalnego klienta. Dzięki temu jej zasięg jest ogromny.

Google AdWords to idealne narzędzie dotarcia do szerokiego grona potencjalnych nabywców przy jednoczesnym ścisłym ujednoliceniu Twojej grupy docelowej.

Google AdWords jest skuteczną formą promocji posiadanych produktów i stron internetowych – pod względem cenowym, jak i jakościowym.

Dzięki AdWords możliwe jest precyzyjne badanie skuteczności prowadzonej kampanii.

Rodzaje kampanii Google AdWords

Google AdWords to w istocie szereg różnorodnych działań, które jeszcze bardziej przybliżą Cię do potencjalnego odbiorcy. Jak się nazywają i na czym polegają?

Sieć wyszukiwania

Linki sponsorowane (inaczej linki płatne) to chyba najbardziej znana forma reklamy AdWords. Wyglądają tak, jak wyniki wyszukiwania Google, z tym że pojawiają się nad lub pod nimi. Badania dowodzą, że znaczna większość Internautów, po wpisaniu w wyszukiwarkę konkretnego zapytania, klika maksymalnie w 5 pierwszych linków w celu znalezienia odpowiedzi. Dzięki linkom sponsorowanym Twoja strona może być jednym z nich! Pojęciem „sieci wyszukiwania” określa się z kolei wszystkie strony, które wyświetlają Twoje reklamy. Sieć wyszukiwania wchodzi natomiast w skład sieci Google, czyli witryn internetowych i aplikacji, w których umieszcza się wszelkie reklamy AdWords.

Sieć reklamowa

Sieć reklamowa to idealny sposób, by pokazać się użytkownikom Internetu na różne sposoby, tzn. stawiając na odmienne formaty reklamowe także w zbliżonym czasie. W sieci reklamowej można korzystać nie tylko z reklam tekstowych, ale również graficznych, wideo i multimedialnych – to daje większe możliwości trafienia do odbiorcy. Swoim zasięgiem sieć reklamowa dociera do ponad 2 milionów stron internetowych, które są przeglądane przez 90% wszystkich użytkowników Internetu! Dzięki temu możesz dotrzeć do wielu osób odwiedzających swoje ulubione strony, wykorzystując do tego takie platformy jak YouTube, Gmail czy Blogger.

Kampania produktowa

Google Zakupy przypomina wyglądem klasyczną wyszukiwarkę produktów, a mechanizmem działania – linki sponsorowane. Ta usługa polega na tym, że Twój produkt pojawia się w specjalnym boxie wyników wyszukiwania Google (zwykle po prawej stronie u góry). Jeżeli więc ktoś szuka aparatu fotograficznego, to Twój sprzęt (zdjęcie, cena i nazwa sklepu) wyświetla się w wyżej wymienionym miejscu wyszukiwarki (obok innych, opłaconych w ramach Google Zakupy produktów). Internauta, zainteresowany Twoim aparatem, klika w niego i jest bezpośrednio odsyłany na stronę www sklepu, w którym może go zakupić. Usługa rozliczana jest podobnie jak linki płatne – w formie CPC (cost per click), czyli za kliknięcia.

Kampania wideo

Wideo to przyszłość marketingu internetowego! Google doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego uruchomiło usługę Kampanie wideo. To, najprościej mówiąc, content w formacie wideo znajdujący się na najpopularniejszym kanale z treściami tego typu – YouTube. Z kolei reklamy wideo dotyczące ów filmu mogą wyświetlać się zarówno w YouTube, jak i w witrynach partnerów wideo oraz w aplikacjach należących do sieci reklamowej. W AdWords możesz kreować rozmaite kampanie wideo, używając wielu formatów reklam tego typu, np. TrueView In-Stream, reklamy wideo TrueView Discovery czy reklamy w przerywniku.

Remarketing

W ramach remarketingu w Google AdWords reklama Twojej firmy wyświetla się Internautom, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę. Nie bez przyczyny; są to użytkownicy, którzy byli na Twojej witrynie, ale nie dokonali na niej pożądanej akcji, np. zakupu czy zapisania się do newslettera. Remarketing pomaga nawiązać z nimi ponowny kontakt, wyświetlając reklamy na innych stronach często przez nich odwiedzanych (prościej mówiąc: remarketing „śledzi” Twojego potencjalnego klienta, w ten sposób cicho namawiając go do wykonania określonej czynności).

Jak pracuję?

Prawidłowo przygotowana kampania Google AdWords wymaga odpowiedniej pracy i starannie przygotowanego planu. Jak ja to robię? Przekonaj się sam!

01.

Analiza sytuacji

02.

Ustalenie celów

03.

Dobór odpowiedniego rodzaju kampanii

04.

Ustalenie harmonogramu prac

05.

Przygotowanie kampanii

06.

Monitoring i bieżąca optymalizacja

Dlaczego ja?

Nie kieruj się tylko swoimi przeczuciami – postaw na fakty. Przekonaj się, dlaczego warto współpracować ze mną w zakresie kampanii Google AdWords!

Doświadczenie i wiedza

Zdobyte na przestrzeni wielu lat doświadczenie i oraz ciągle poszerzanie wiedzy w tej dziedzinie, pozwalają mi w skuteczny sposób tworzyć, optymalizować i zarządzać kampaniami Google AdWords. Zaufaj mi, wiem co zrobić, aby Twoja strona dotarła do jak największej liczby potencjalnych klientów!

Rzetelność i terminowość

Bardzo ważne jest dla mnie, aby swoją pracę wykonywać sumiennie i na czas. Za każdym razem, przykładam do tego dużą wagę, aby wszystko było wykonane zgodnie z planem. Dzięki temu projekty, w których uczestniczę mają jeszcze większą szanse na powodzenie.

Warto przypomnieć, że swoje usługi związane z kampaniami Google AdWords świadczę nie tylko w Bytomiu, Chorzowie oraz Gliwicach, ale również na terenie całego Śląska.

Masz pytanie odnośnie kampanii Google AdWords?

Skontaktuj się ze mną już teraz!